Gå til innhold

Kabel legging i 240 sedan

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan er det å legge kabler osv for anlegg i en 240 sedan fra batteriet og bakover? Hvordan bør jeg legge kablene?

Kom med masse nyttige tips.

Du tar ganske enkelt av listene i dørene og legger kablene under matta..! Strøm på ei side og Rca på den andre siden... Så under baksetet og igjennom til bagasjen..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøm fra batteri på passasjersida og signal på førersia.. ikke lagt i akkurat 240 selv, men på 740'ien mion var det egentlig ikke ne alternativ, ikke på de andre bilen jeg har trukket i heller for densaks skyld

Lettere å legge Strøm på førersia i 240.. da batteriet er på den siden...

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til og legge min under matta.

men er det noe sånn at kablene ikke burde ligge samlet men burde ligge avskilt?

Strømkabel og signalkabel bør ligge på hver sin side. ellers er det lett for å bli susing i høytalerene pga forstyrringer fra dynamoen.

I 240 legger du strøm på førersida, og signal på passasjersiden.

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG MÅ BARE LEGGE TIL EN LITEN OFF-TOPIC HER......

Man kan ikke spørre om KABEL legging i en bil.....det synes nå jeg er litt nasty...spør heller om hvordan man skal legge opp strøm kabler i bilen....kabel legging kan fort missforstås med kabler fra bakluka på et menneske.....lol lol

LOL

Beklager min dårlige humor

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider