Tazzen Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 heeisann.. bare lurte på om noen kunne gitt meg en helt clean bakluke.. Litt sånn små proft :P vært knall ! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 ikke 110% da men.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 takker;) fett å se folk gjør slikt på sin egen bil..så takk igjen.. hjelper meg mye! kunne du laget passat luke da? lissom at den greia over skiltet blir borte.. hm den skal være clean, gå i ett med luka.. Vakke så lett å forklare det der :P Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 slik at skiltet står igjen på en måte? noe alla dette? : Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 slik at skiltet står igjen på en måte? noe alla dette? : http://home.no/alekoy/golfsemiclean.jpg[/img*] Hehe! Den likte _jeg_ best! Nice skiltnr. ass:) Når den er helt clean blir det liksom litt for tomt der.. men skiltgreia sku vært flytta noen cm ned:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hehe! Den likte _jeg_ best! Nice skiltnr. ass:)Når den er helt clean blir det liksom litt for tomt der.. men skiltgreia sku vært flytta noen cm ned:) Klarte ikke å dy meg skjønner du..;) men makan til mas da.. :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 slik som første bildet der ja. fett.. blir nok slik.. takker.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg