Gå til innhold

Er Bilen Klar For Sommer'n ? Sett Ut Bilde....!

Ranger emnet


Primera.GT

Anbefalte innlegg

Originally posted by sprocket

de er i 18" de også, sant?

Jeg glemte visst å svare på dette...nei felgene som sitter på bilen nå, er 17". Har ikke sjekket bredden på de, men tipper det er 8" eller 8,5" foran og 9" bak (har 225/45-17" framdekk og 245/40-17" bakdekk). Selv med disse bakhjulene var bilen ganske "tail-happy" på banetreffet på Karlskoga forrige helg...tror jeg får forske litt mer på dekktrykket (hadde nok litt for mye luft i, ca. 40 pund rund baut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens

Ny kar her. Har fulgt med på forumet veldig lenge, og tenkte at jeg kunne jo like gjerne bli medlem her..

Hvis noen husker han tullingen som fløy rundt og filmet på IKEA var det meg.

Og Primera GT - deg har jeg kjørt om kapp med i Ski en gang eller to. Stilig bil du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pacmania

 

du skulle kjøpt porsche GT3 bromsar som jeg sa til deg.. hadde jo kostet ca like mye ;)

 

Du regner i skryte- (se-hvor-lite-dette-kostet-meg) -svenskepriser du. Ikke hvor mye en virkelig må betale, uten alle slags kompis-ordninger og usannsynlige rabatter...

 

Samme skrytepris på min bremsekonvertering fra Nordicaudi blir på drøye 7 norske lapper. Yeah right!

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Hvilken Ford er det Tomas kjører?

Er det den blå/hvite Sierraen med cosworthvinge og neonlys,

eller den hvite sedanen?

 

 

 

Den sorte med rosa viperstriper :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår