pIMp Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 GT er uten tvil den råeste av e36 M3 er :) "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Skal ikke rope høyest her jeg, siden jeg bare har testa 3 litern, men bilsport testa alle 3 mot hverandre på diverse øvelser for en tid tilbake. Der Kom 3,2-litern best ut, 3-litern nest best, og GT dårligst ut sammenlagt... Dette var bl.a. i superstage... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Mente at 3 litern kom dårligst ut jeg og at gt kom på andre. 3.2 liter er jo en oppgradering av 3 litern, så det ville jo vært litt rart hvis den ikke var best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Jo, 3,2 kom best ut, men 3,0 på andre og GT på tredje, etter det jeg husker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Hva sier større og litt mere seriøse tester? Vet at hjulopphenget på GT versjonen er spesielt i forhold til de andre. Den er jo mye lettere også. Nekter å tro at 3.0 og 3.2 er raskere på bane. "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by pIMp Hva sier større og litt mere seriøse tester? Vet at hjulopphenget på GT versjonen er spesielt i forhold til de andre. Den er jo mye lettere også. Nekter å tro at 3.0 og 3.2 er raskere på bane. Har du noe dokumentasjon for at GT er mye lettere enn 3,0 og 3,2? Jeg trur ikke den er det faktisk :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Gt er 100kg lettere ca tror jeg om jeg ikke husker feil. Bremsene er større på 3.2 litern og er noe sprekere. Vil tro 3.2 litern tar gt'n på bane ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 GT'en er vel ca 80Kg lettere. Hvor mye større bremser har 3.2L?Det er noen forandringer i opphenget på GT i forhold til 3 og 3.2, men jeg husker ikke nøyaktig hva. Hvis det han ene oppi her sier om at GT er 12-13sek raskere en sine brødre rundt ringen, så er det ganske mye. Bare det at GT er 80kg letter gir den jo mye mere potensiale :) "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Lik diameter på skiva på 3 og 3,2 men det er flytende skiver på 3,2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Er ikke samme diameter på 3 litern som på 3.2 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Nei, du kan bare gi opp! ;) Dette har jeg sjekka i ETK (elektronisk delekatalog), Der står frontskivene til begge to oppgitt med 315x28mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 3.2litern har 320mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 det er 315x28mm på både 3l og 3.2l! Trust me!I Know! 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Ja jeg får vel gi meg, må være ustabile kilder jeg har fått dette fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 1. M3GT er ikke letter enn M3 3,2L. GT er 20kg tyngre enn 3,2L 2. Alle M3`ene har like store bremser, men 3.2L har flytende skiver forann. 3. GT er raskere på bane. Understellet er ganske mye andreledes enn på 3.0L og 3.2L. GT har stabilisatorstag både oppe og nede i forstillingen, det forskjell på hjulvinklene sammenlignet med andre M3’er. For eksempel så heller fjærbeinene mer bakover. Effekt ha ikke alt og si for at en bil skal gå raskere.... 4. M3 GT er en 4 seters bil, den har dører i aluminium, bagasjelokket er i aluminium og panseret. Den har kortere innsugsrør og nyere software-nivå DME og VANOS Modernisert oljebunnpanne. 5. GT gjør 100 km/t på 5,9 sek. 3,2L 100 km/t på 5,5 sek. 3,0 100 km/t på 6,0 sek. M3 3,2L har forsterket karoseri i bakstillingen, dette har ikke 3,0L. 3,0L(og alle andre E36) her en tendens til og rive løs hele bakstillingen ifra gulvet bak, dette ble forsterket på 3,2L. 3,2L har dobbel VANOS. Girkassen er en svakhet på 3,2L... 3,2L Cab er 100kg tynge enn M3 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg