Otto von Bismarck Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Rask og fin sålenge det varer, tenker jeg vi heller sier, med BMWs berømte kvalitet på blant annet topp-pakninger friskt i minne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by just crusing Tenke seg til vis noen hadde hatt råd til å montere dobble turbo`er og lyst gass i en m3 om ikke det hadde blitt noe av den råeste gatebilen Tror nok en må se langt etter noe sånt her til lands. Her nøyer de seg med twin-dragedekal-trim. Hmm..ang. twin-turbo. Jeg så en kort filmsnutt om en svensk m535i twin-turbo. Jeg skal se om jeg finner den igjen, så jeg kan legge ut linken her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 huff.. lyst på en M3.. noen som vet om noen billige E36 m3'r`? Ikke gul som nesten alle er..hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Hmm..fant ikke igjen den derre filmen. Men jeg fant nå noen bilder av denne e30`en som de skal ha i en 2.5 24v turbo motor på 753,9hk og 833,4 nm, når karossen er ferdig. Selvsagt er dette i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by BMW-323 huff.. lyst på en M3.. noen som vet om noen billige E36 m3'r`? Ikke gul som nesten alle er..hehe Er jo ikke prisen på å kjøpe de som er værst da......forsikringen....uff Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by just crusing Er jo ikke prisen på å kjøpe de som er værst da......forsikringen....uff Ja å kvaliteten :D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Mr.X Ja å kvaliteten :D :D :D det er jo en annen sak da................men dette kommer jo helt ann på aldern på bilen, behandlings måte og km` stand. men sånn er det vel med de fleste tyske biler Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg