rullest0l Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kan noen her gi noen gode råd om hva jeg burde kjøpe av effekt anlegg til min 96' Peugeot 306? Burde jeg også kjøpe nytt luftfilter? Hva gjør egentlig dette filteret? øker det noe som helst effekt eller noe? Takker veldig for svar... Tobs :naaaws Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 kan ikke anbefale noe spes merke , pga eg ikke har peiling på merke innen effektanlegg til peugot. men kjøp deg effektanlegg og kn filter du , det gjer lufta ei bedre ''gjennomstrømning''. du vil nok tjene alt i fra 3 - 10 hk på det. spørs litt. kjøper du hele veien , det vil si grenrør og. tjener du ein del mer. men grenrør kan ver dyrt , så vist du ikke tar det så seriøst er det ikke noe vits og kjøpe dyre grenrør ;) Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hvis du legger inn en forespørsel på Peugeot Klubb Norge så får du nok respons tenker jeg.... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Effektanlegg behøver nødvendigvis ikke øke effekten, du kan nemlig få effekttap av et feilaktig anlegg. Derfor ligger det mye i grenrør- og eksosrørsteknikk, og bør avpasses til hver enkelt motor (uansett). Og dette er ganske avansert, bare så det er sagt! Skrekkeksempel er en som testet K&N filter med kaldluftsinntak/varmluftsskjerming, grenrør og effektanlegg, dynotestet under ganske like omstendigheter før og etter, og effekttapet ble 6%. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg