Gjest Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Heisann. Jeg kjøpte meg en kondensator idag, og lurer på 1 liten ting: Får jeg startet imorra? hehe... Altså... blir kondensator'n tappet for batteri nå som bilen står stille, slik at jeg må sette på at relé eller lignende for at kondensatoren ikke skal få strøm når jeg har skrudd av motoren? Eller kan jeg bare la det stå sånn det er nå, men + på + og - på - uten noe større komplikasjoner? Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 kondensatoren skal stå tilkoblet konstant, sånn som du har koblet den nå. den vil ikke tappe batteriet. en kondensator trekker hovedsaklig kun strøm når den blir ladet opp, og det er allerede gjort om den er koblet til. så ja, du får fint startet i morgen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det var godt å høre! :D var bare en nisse som nevnte noe om at han hadde drivi å styra med et relé forran kondisen serru! og det har jeg aldri hørt noen andre steder! Tusen takk i allefall.. Da kan jeg sove trygt i natt! hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg