Session^ Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg fant en kasse som jeg har bygget til en 15" som ikke lever lenger. Poenget er at den er perfekt til den nye 12" min. Å da mener jeg perfekt. Hehe. på literen. Saken er bare at jeg er litt usikker på om det er plass til porten forran. Går det isåfall an å ha den på baksiden av suben? Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det går ann men gir jo begrensinger av plassering, siden du "pusher" luft i begge ender av kassa. Fase feil får du uansett i porta kasse, så det er greit nok. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hvor mye fase feil? Vil 180 grader faseforskyvning løse dette? Edit: Forresten. Hvilken side skal kablene til frontsettet ligge på? Signal, strøm eller på hver sin side? :wonder Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Nei, du kan ikke rette en slik fase feil, for når ellementett dytter luft, så vil porten trekke inn luft. Dettte kan du ikke endre. Da må porten tettes. Legg kabler der det passer, og pass på god isolasjon. ungå å legg signal og strøm side om side. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hvor mye fase feil? Vil 180 grader faseforskyvning løse dette? Edit: Forresten. Hvilken side skal kablene til frontsettet ligge på? Signal, strøm eller på hver sin side? :wonder det er ikke no problem å ha porten bak på kassa jeg har gjort det selv. merket ikke no på lyden og den lokale stereo guruen her mener at det ikke er no stress.. legg strøm og signal kabel på hver sin side..... Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Signal på ei side, Strøm på andre sia, Høytaler kabel midt under setene på hver side. finnes ørten comboer her. greia er bare og holde de i fra hverandre. jeg gadd ikke og prøve og legge høytaler kabelen i kanalen, sammen med signal og anna diverese ledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg