G_Yog Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Noen andre som har hatt problem med at abs lampa ikke lyser når man vrir om tenninga?? er snakk om expolon min, og der sitter abs lampa på samme bryterpanel som nødblink/bakrutevarmebrytern.. Noen som vet hvordan man tar ut dette bryterpanelet?? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 hvist det er samme bryterpanel som DETTE kan du bare vippe den ut med et lite skrujern. hvist du skal ha ut hele panelet sitter det to skruer i luftekanalene, to skruer bak varmeapparatstyringa, en eller to skruer under askebegeret.(er det jeg kommer på i farten). sikkert ikke det du mente men. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 O.. Takker for svar kiddie Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Noen andre som har hatt problem med at abs lampa ikke lyser når man vrir om tenninga?? Hmm.. Skal den det da? Kan ikke huske om min gjør det, men tror ikke det.. :cocain: Men airbaglyset lyser konstant, da ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hmm.. Skal den det da? Kan ikke huske om min gjør det, men tror ikke det.. :cocain: Men airbaglyset lyser konstant, da ;) Hmmm.. Skakke si det sikkert jeg.. Husker egentlig ikke.. men fikk mangel på det på eu-kontroll.. Noen som kan bekrefte/avkrefte at denne lampa lyser i noen sekunder ved oppstart.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hmmm.. Skakke si det sikkert jeg.. Husker egentlig ikke.. men fikk mangel på det på eu-kontroll.. Noen som kan bekrefte/avkrefte at denne lampa lyser i noen sekunder ved oppstart.. den skal lyse i begynnelsen for så å slokke ja..men..min lyser heile tida :???: skitau..en vask så funker den igjen :hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hehe :cocain: Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det at den lyser hele tiden er bare en indikasjon på at du har en abs sensor som er gåen... det kan også hende at du merker at absen slår inn når den egentlig ikke burde. For all del ikke betal noen for å fikse det. Det er sykt lett å fikse selv å myyyye billigere. Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Det at den lyser hele tiden er bare en indikasjon på at du har en abs sensor som er gåen... det kan også hende at du merker at absen slår inn når den egentlig ikke burde. For all del ikke betal noen for å fikse det. Det er sykt lett å fikse selv å myyyye billigere. når du nevner det, vet du hva dem koster de sensorene? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 den skal lyse i begynnelsen for så å slokke ja..men..min lyser heile tida :???: skitau..en vask så funker den igjen :hello: må meddele med dere ... Poloen min har studert abs sensorene sine selv:bok hu fant ut selv hvordan fikse dem!:phatyo så no funker abs igjen..:confused: :fingers: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har sikkert løsna no møkk elno... Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har sikkert løsna no møkk elno... nei heilt alvorlig..jeg trur jeg har merket når lampa lyser.. hva forholda var iallefall det har skjedd på samme måten 2 vintrer på rad. absn funker no heile sommeren og alt det der om den er slik den var, men når vinteren kommer og første ujevnheten av snø legger seg på veien så begynner den å syte å bære seg. Virker som når blien rister litt på ujevn underlag ei stund så skjer det.. hvem vet.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Vil bare opplyse om at det var selve lampa som var gåen.. Rista på den og hørte det var noe løst inni.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Jøss... Vel da er det bare å få skifta! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg