holstad Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg skal bygge meg en syk 242 med sikkelig rally look. Problemet er at jeg ikke er verdensmester til å bygge motor med MYE hk. Så spørsmålet er om noen vet om det noen sider eller nr til noen i sverige som kan bygge volvo motore med ca 500 hk til en "rimelig" pris, eller i Norge. Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg skal bygge meg en syk 242 med sikkelig rally look. Problemet er at jeg ikke er verdensmester til å bygge motor med MYE hk. Så spørsmålet er om noen vet om det noen sider eller nr til noen i sverige som kan bygge volvo motore med ca 500 hk til en "rimelig" pris, eller i Norge. 500hk får ikke blitt en billig penge... men jeg hadde satset på VS MOTOR i trøgstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ikke bruk vs. Bruk wetterhus racing. han har peil på volvo. Det koster deg 100k hvis du skal ha så my hk som skal holde.. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hvor mye gamp får jeg for 100 000 kr??? oh vilken motor må jeg kjøpe som han kan bygge på??? jk racing Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 http://www.stenparnermotor.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Må det være en Volvo motor? skal ikke banne i forumet men. Der er en god 3l fra en Toyota med turbo som passer bra nedi med 6 trins gir. Trur den skal klare noe sånt uten å gjøre noe med bun og topp? (trur eg) Kun en større turbo og event datastyrt sprut. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Må vera volvo motor veit du. blir liksom ikke det same med jappse Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 volvo gurun i Norge finner du hær yodude http://www.engs-auto.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 volvo gurun i Norge finner du hær yodude http://www.engs-auto.no/ WORD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Må det være en Volvo motor? skal ikke banne i forumet men.Der er en god 3l fra en Toyota med turbo som passer bra nedi med 6 trins gir. Trur den skal klare noe sånt uten å gjøre noe med bun og topp? (trur eg) Kun en større turbo og event datastyrt sprut. Prisen på en supra motor da? Hørtes jo billigere ut. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 WORD! Mest N/A han driver med ve? Kan sikkert skru turbomotor også..er ikke det jeg mener, for all del! hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Driver også litt med overladning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Prisen på en supra motor da? Hørtes jo billigere ut. ;) Fant en på ebay.com TOYOTA SUPRA TWIN TURBO 2JZGTTE ENGINE =2000$ Uten gir. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-TOYOTA-SUPRA-2JZGTTE-ENGINE-ONLY_W0QQitemZ8032924720QQcategoryZ33615QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 vilken motorblokk bør man gå ut i fra på¨en 500hk motor? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg skal bygge meg en syk 242 med sikkelig rally look. Problemet er at jeg ikke er verdensmester til å bygge motor med MYE hk. Så spørsmålet er om noen vet om det noen sider eller nr til noen i sverige som kan bygge volvo motore med ca 500 hk til en "rimelig" pris, eller i Norge. hør med http://www.wetterhusracing.no han har peil på volvo og har meget bra priser!han har bremsebenk. anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg