Gå til innhold

Meldings Lyd: Dumpventil etc

Ranger emnet


Grove\\

Anbefalte innlegg

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lasta opp en nå :)

 

Vis det er noen andre som har så kan dere sende til meg på 95186838 så kan jeg legge de ut :)

 

http://www.home.no/tubbyboy/dump.amr

Fikk denne på MMS i dag. Genialt!!! For tanken var å bruke den som enten ringetone eller som varsling for SMS. Men så står det i MMS'n når jeg mottok den: "Et eller flere elementer er fjernet fra meldingen" osv... Så det gikk dårlig. Men nå har jeg jo denne fila liggende på PC'n!

Finnes det da noen mulighet for at jeg kan bruke denne tonen på min telefon i det hele tatt? Har en Nokia 7250i...

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne på MMS i dag. Genialt!!! For tanken var å bruke den som enten ringetone eller som varsling for SMS. Men så står det i MMS'n når jeg mottok den: "Et eller flere elementer er fjernet fra meldingen" osv... Så det gikk dårlig. Men nå har jeg jo denne fila liggende på PC'n!

Finnes det da noen mulighet for at jeg kan bruke denne tonen på min telefon i det hele tatt? Har en Nokia 7250i...

 

det skulle fungert på 7250i siden den støtter polyfoniske ringetoner og greier.

kansje du må kjøpe deg ny for og få turbo sus på tlf? :P

- 94 Honda Civic Coupe

 

X 85 Toyota Carina 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skulle fungert på 7250i siden den støtter polyfoniske ringetoner og greier.

kansje du må kjøpe deg ny for og få turbo sus på tlf? :P

Ja... Det SKULLE kanskje fungert. Hehe :) Men det gjør det ikke. Blir nok ikke ny telefon tror jeg.

Får vel heller bite i det sure eplet og la disse fantastiske tonene gå mobilen min forbi :???:

 

Går vel kanskje an å gjøre om formatet til noe 7250i støtter, men jeg vet ikke hvordan, dessverre...

1998 Nissan Primera GT

x 1986 Ford Sierra 2.0L

x 1991 Nissan 300 ZX TT

x 1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg å ha en dumpventil som lyd på msn når folk logger seg på:D

kan noen sende lyd til : firecat900@gmail.com eller PM på forumet:D

 

Haha, den var genial.

Det skal ej fikse:D

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vil ha den stygge dumpen på sin mobil, her har man litt skikkelige saker.

 

(beklager bruken av rapiddriten)

http://rapidshare.de/files/11903112/Car_sounds_-_brmV16.mp3.html

 

Ferdig redigert, bare å laste inn på mobben. Og til dere som ikke får ting og tang inn på mobilen, DET ER PÅ TIDE Å KJØPE KABEL.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har lyd av en grom v8 da??

 

Dette er en v16.

 

For de som ikke vil ha den stygge dumpen på sin mobil, her har man litt skikkelige saker.

 

(beklager bruken av rapiddriten)

http://rapidshare.de/files/11903112/Car_sounds_-_brmV16.mp3.html

 

Ferdig redigert, bare å laste inn på mobben. Og til dere som ikke får ting og tang inn på mobilen, DET ER PÅ TIDE Å KJØPE KABEL.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en mms inneholdene motorlyd og diverse pysj-pysj idag, og beskjed om å overlevere den til forum folket!:D Jeg sender til alle som vil ha, og denne er mye tøffere enn den forrige! Tusen takk for lyden Perry!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker mcbanan for mms! Og perry for og sende den til folket happyhappy

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår