Stingah Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Begynner å ta form nå! Har dere ett estimat på når den skal stå klar? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Begynner å ta form nå! Har dere ett estimat på når den skal stå klar? nei ikke helt, helst iløpet av sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 dtte blir hel gromt vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hva slags ET har dere på felgene? Bruker dere spacere bak, eller kommer felgen såpass langt ut pga luftfjæringa? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Dagens update: Fikk lagt et lag duk på baksiden av bagasje roms dekslet også masse spakkel pussing :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hva slags ET har dere på felgene? Bruker dere spacere bak, eller kommer felgen såpass langt ut pga luftfjæringa? Er faktisk ET40 8x19 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ser bra ut dette... Morten: Må bare spørre her. Har testet ut en ny vri i dag for å spare meg litt arbeid. På den andre subkassen jeg har skal jeg få den helt slett så må jeg pusse ned konturen av glassfiberen. Men i dag smurte jeg et tynt lag med lettsparkel fra plastic padding og begynte å pusse. På denne måten unngikk jeg å pusse "hull" på luftbobler og vil selv si jeg sparte meg en del arbeid. Er det noe galt i å gjøre det slik? Personlig syns jeg det ble mye bedre. Beklager OT, ville bare spørre en som har gjort dette før :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ser bra ut dette... Morten: Må bare spørre her. Har testet ut en ny vri i dag for å spare meg litt arbeid. På den andre subkassen jeg har skal jeg få den helt slett så må jeg pusse ned konturen av glassfiberen. Men i dag smurte jeg et tynt lag med lettsparkel fra plastic padding og begynte å pusse. På denne måten unngikk jeg å pusse "hull" på luftbobler og vil selv si jeg sparte meg en del arbeid. Er det noe galt i å gjøre det slik? Personlig syns jeg det ble mye bedre. Beklager OT, ville bare spørre en som har gjort dette før :) Jeg bruker rondell maskin med p80 og pusser lett over glassfiberen før jeg spakler. så spakler jeg en runde med glassfiber pakkel før fin spaklingen tar til :) Høres jo greit ut det du gjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ja her går det jo for hånd, så gjelder å finne den letteste metoden :) Skal dere foresten ha orginale Bora-lykter? Finnes jo en del å velge i der. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skal dere foresten ha orginale Bora-lykter? Finnes jo en del å velge i der. Ta nu du å sammenligne den vi har med en orginal lykt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Fett prosjekt! Skal ikke ta deg en tur til sortland når du er ferdig med den?:) Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 er det mer og si? dette blir knall! Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Dagens økt: Første runde glassfiber sparkel er lagt og plastet et lag ekstra på "midtkonsollen" og vært på handle tur for litt "stæsj" til luft fjæringene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kan du kanskje gi meg navnet på den pussemaskinen du bruker? Må vurdere dette. Dere skal ikke motivlakkere noe på bilen da? EDIT: du har http to ganger på det bildet av midtkonsollen, derfor vises det ikke Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kan du kanskje gi meg navnet på den pussemaskinen du bruker? Må vurdere dette. Dere skal ikke motivlakkere noe på bilen da? EDIT: du har http to ganger på det bildet av midtkonsollen, derfor vises det ikke Fabrikat er jeg usikker på, men er rondel sliper for luft+ liten og stor båndsliper på glassfiberen. Ingen motiv lakkering her nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg