Stingah Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hmm... MÅ det plast-sveises? Ikke noe man kan gjøre med glassfiber? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hmm... MÅ det plast-sveises? Ikke noe man kan gjøre med glassfiber? Ja det må nok det, ellers holder det aldrig... blir for tykt lag og i tilleg går glassfiber og plasten som er i fangeren svært dårlig overens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hmm.. faen da.. går med planer om å tette igjen lufte-hullene nederst på frontfangeren og så sette inn tåkelys der.. tenkte jeg skulle få vekk lista i samme slengen.. hva skjer om jeg prøver med glassfiber da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hva skjer om jeg prøver med glassfiber da? Det sprekker...vi snakker om timer før det ryker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 ok.. hvor vanskelig er plastsveising da? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hey hey...lurte bare på litt ting og tang=) når du fjerner takantenna,må ikke ta av bakluka da?siden dere hadde gjort det tenkte jeg på,men det har vel noe med den delte lakken og gjøre?=) og en ting til--blir det dørhåndtak på bilen?det var jo ikke helt avklart var det..lurer litt da vettu...hehe,skal blinklysa i forskjermen bort? og siste ting...skal dere ha badboy på bakluka ?hvis du har sett det da? evt om du vil ha bilder for ett forslag.......mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Bare husk at å fjerne blinkerne i sideskjermen ikke er tillatt med mindre du skal ha blinkere i sidespeilet istedet :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hehe..men hvem bryr seg lissom=)hehe...samma det da..man bygger ikke bil for at ting skal være lovlig eller bruke som bruks bil=)fjerning av dørhåndtak i framdører mener biltilsynet ikke er lov .men i en bok så står det sort på hvit at det er lov=)hehe.... kommet no vei på prosjektet ditt a arrakiss??når er du ferdig med bilen?? eller blir man noen gang heeeelt ferdig?svar: eeeh,nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Forsvinner litt av hvert på denne bilen skal det sies... ;) Veldig mye skal cleanes... Må ikke ta av bakluka men er enklere da.. Her et par bilder fra idag. Spakkel og puss: Tommy tester om ikke Caddyfront hadde vær tingen hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 merkelig innstilling golf-vr5 Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 caddyfront er faktisk noe jeg selv har tenkt på.. cadolf Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 caddyfront er faktisk noe jeg selv har tenkt på.. cadolf Passformen er SVÆRT dåli...mangler ca 10cm hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 haha.. tenkte meg det ja :) var som sagt bare en tanke :) Er det ikke noe annet enn bora som passer? Passat f.eks? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hva er 10cm når du skal customize hele bilen!? hehe... Kan jo bli tøfft da!:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hva er 10cm når du skal customize hele bilen!? hehe... Kan jo bli tøfft da!:P Blir nok en cleanet Borafanger ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg