Stingah Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Fleece? er det ikke like greit å bruke strech-laken? Eller er det no forskjell? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 looking TOIT! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Fleece? er det ikke like greit å bruke strech-laken? Eller er det no forskjell? jo det går greit med strech, men ved å bruke Fleece og mette den helt med polyester får man en solid konstruksjon før fiberduken legges, og man trenger ikke så mange lag duk heller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Aha.. Ikke dumt tenkt egentlig. Blir testet ved neste bygging :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Aha.. Ikke dumt tenkt egentlig. Blir testet ved neste bygging :) vi er ikke så dumme skal du tro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 vi er ikke så dumme skal du tro ;) Nååå.. ;) Nei dere får det til... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 dagens økt: La først tre lag duk på subbkassene Tommy sveiset på bakluken Laget prototype/mal for 7" skjermene, denne skal lages i stål ca slik vil den bli stående bilde av ny dynamo, 120A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 her et bilde av hvordan fargen ca blir, matt sort oppe og rød blank nede.slik blir det inni også i en kombinasjon med alcantra skinn Sorry OT, men hva slags stylingkit er dette? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 er ihvertfall oettinger front.. sideskjørtene ser litt custom ut.. men tror det i utgangspunktet er oettinger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ser flotters ut dette ja=) forresten...hvor mange A er org dymoen din på?og er det evt aircondition osv på din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 er ihvertfall oettinger front.. sideskjørtene ser litt custom ut.. men tror det i utgangspunktet er oettinger.. Ok. Fronten kjente jeg igjen ja, synes bare skjermene var ekstremt brede? men de er kanskje bare breddet i stål eller no? meeen, back to topic få no mer bilder av prosjektet, dette er jo bare helt vanvittig rått! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ser flotters ut dette ja=) forresten...hvor mange A er org dymoen din på?og er det evt aircondition osv på din? den orginale dynamoen er på 90A, er orginalt klima på den ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Dagens update: lagde rammen til det "nye" gulvet i bagasjen idag, denne skal støpes inn i hoved dekslet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30-Erlend Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg likte ikke golf før jeg så dette.. Imponerende stykke arbeid gutter! Gleder meg til å se salgsannonsen til denne, da blir det vel å bla dypt i lommeboka :phatyo Lykke til videre. Keep em' pics coming :) Siter Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Nice! :D Gleder meg til å se hvordan dette blir Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg