Audicab Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Og med frontstykke, så mener du frontseksjon, ikke sant ?! De har iallefall forskjellig delenr Bora front stykke(seksjon) og Golf front stykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 De har iallefall forskjellig delenr Bora front stykke(seksjon) og Golf front stykke Det stemmer, men de er helt like... kanskje noen ørsmå detaljer som er annerledes men. Ikke noe som gjør at Bora lyktene ikke passer inn i Golf fronten... Tro meg, har gjort GRUNDIG research på dette her ass.. hater å snuble over uforutsette overraskelser når jeg bygger bil Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ja det forundrer meg ikke, så tjener de seg noen ekstra kroner hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 personlig syns jeg ikke det er strevet verd.. men thats me :) syns man heller kan bygge på den fronten som er om man virkelig vil sløse :p hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Japp... jo færre som gidder å gjøre dette jo bedre for meg og Morten & Co. Glad den andre som bygges er så langt unna meg :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 hihi.. og så nært meg.. :p enda en grunn til å ikke bruke penger på det ;) vil heller legge pengene i lambo-dører da.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 lambo dører er noe dritt! monterte det på 350zen vår(Pitstop) du kunne nesten blåse på døra å alt svevde osv osv!! Så bora front er bedre:P Men smak og behag! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 personlig syns jeg ikke det er strevet verd.. men thats me :) syns man heller kan bygge på den fronten som er om man virkelig vil sløse :p hehe Sløser? med engang du bytter ut noe på bilen så sløser man? Lambodører funker kun på to dørs biler og egentli veldi få. Vi har liggende lambo til en Golf 3 cab son skal begynnes på så snart denne er færdig. Men Bora på Golf er jo så sinnsykt mye penere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hmm, fælt så negative vi var til Lambodører da? Har sett lambodører montert på mange forskjellige biler, også 4-dørers... Uten problemer. LSD systemet skal jo være modellspesifikk? Vurderte det selv, men ettersom det krever kapping i skjerm og forlengelse av el kabler droppet jeg det... Tror også det er ganske upraktisk så mye som jeg bruker bilen. Kanskje kult om man har en skikkelig show bil.... Bil er stort sett et tapsprosjekt fra ende til annen, så hvorfor ikke slå seg litt løs, Bora front kommer til å komme for fullt de neste årene.. det er jeg sikker på. Kan ikke få sagt hvor kult det er å være en av de første :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 funker fett på 4-dørs.. har sett det montert på golf iv 4-dørs og det var oppsiktsvekkende når han steg elegant ut døra :) Morten: var litt feil ordvalg med sløsing btw :) saken er bare den at jeg personlig ikke syns det er penga verd. Men herre.. ikke min avgjørelse hva du gjør med din :) Bora-front er pent, men myyye jobb slik jeg skjønner det.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er morsomt at det er folk som gidder dette, men eg må nok si at eg synest dette er fælt, liker oem fronten på golf eg, men smaken er da som baken, den er delt, Eg ville heller ha satt på en golf front på bora eg,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 I rest my case...... yodude Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 golf-front på bora.. høres utrolig kult ut.. noen bilder av dette? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Minst like kult spør du meg... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Denne boraen likte eg, rå denne, sette på den noe styling i tillegg. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg