trebor87 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ikke miste ned toppen :titties: Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hehe.. ok! :) :P blir godt og få på skilt jah! :D 331 dager til jeg blir 18 og! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hehe.. vet det høres dumt ut.. men jeg har litt løst og bygge turbo på org motoren! :P det er jo en 1,8 forgasser motor.. så, hva må til for og bygge på turbo? skal ikke ha noe monster motor... men sånn, 140-150 hk.. Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Driver og bytte pakninger no! Eksospakninga var helt stygg:P Sylinderveggene var helt strøkne! ikke noe form for slitasje:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Snart blir det Påskeferie og skruing.. har fått pakke toppbolter pakniner i hele motor register reim og strammehjul dynamoreim! :) i påska blir det kara!;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Da ble det!:) satt ihop motoren, pumpa ett par ganger på gassen, og vridde om nøkkelen!:) starta med en gang:) eneste som mangler no, er og feste på de h*/&¤""% C klemmene og skru på panser:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 ingen som har noen tilbake meldinger? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Lekkert at du klarte å sette sammen motoren uten store problemer! Gir meg bare mer håp når jeg eventuelt gjør det samme (jeg syns det virker litt stress). :D Bra jobbet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hehe:) takker, i dag ble det vasking, lakk rens og pollering!! :) mmmm.. ble bra:) har også skiftet ut badlooken med KAMEI grill list:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Bilen er fin nå Reset! Stau nau pau! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Takk takk!:) får håpe det neste på lista er skilt!:) så blir det vell ny motor!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 få bort baumen så blir det bra!;) ellers bra bil:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Må bare få lukta til å sette seg tenker jeg, så er det ut.. Det er min plan hvertfall :D Victory Lane er overlegen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 blir snart ut ja.. eller gjemme den! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Legg den i luftekanalen, så tenker jeg det lukter jeg! hho :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg