kremt Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Høykomp da vet jeg?? :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hmm.. vet ikke jeg:P tror det er samme greia? er jo samme motor tror jeg.. eller? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Sikkert samme motor, gjenbruk kalles det kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 hehe.. :P skal jo passe so:) får håpe den går bedre;P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Bare å levere den til verksted som utfører dette så finner dem fort ut hva du må gjøre for å få den godkjent cheers ville levert kjerra på naf hvis jeg var deg, du veit de selger kun en kontroll av bilen ikke alle reprasjonene etter på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ville levert kjerra på naf hvis jeg var deg, du veit de selger kun en kontroll av bilen ikke alle reprasjonene etter på ;) Samme for meg, jeg fikser ting på min måte etter at de har funnet feila, de skal jammen ikke få sko seg på meg, da betaler jeg heller noen svart for å gjøre det, syns det er bedre m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 jeg får rabatter på verkstedet her da:) hihi! og om det er mulighet for å gjøre noen NAF tester i molde området vet jeg ikke:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 er NAF i årødalen.. der gocart banen var før.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 aha.. koster det mye det da? hva gjør de der? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Garantert dyrere enn verksted hvertfall :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 ok, poenget er ikke at bilen skal bli strøken, bare at den får skilt:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 da har jeg jobbet litt med bagasjen!:P FØR: ETTER: Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 henter meg ny bil i mårra:) 87golf 2.. 3 dørs.. 1,8l motor positivt: splitter nye 90 fangere BBS RA felger 13" helt nye 60mm fjærer års avgift betalt!:) pris 3000:) Negativt: 228.000 på tellern litt rust jalla panser låser! rustet ødelagte dempere bak ødelagt fører sete.. store plasser der det mangler trekk ikke eu. innlevert skilt <-87 dører hull i dørtrekk og side trekk bake meninga med dette kjøpet var og bruke noen av de mange delene jeg har fra dele bilen! feks seter og side trekk osv:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 fått henta den? bilder? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 henta den nuh.. har skifta seter, tatt av det stygge høgtaler stoffet han har hatt på taktrekket (gti wannabe) :p tok mange bilder rett før jeg har bynt og sotte noe slags verktøy i.. kommer senere:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg