momocorse Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 oi .. folk me vett på aukra å jo.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 what?? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg skal til og plane toppen på golfen min.. men jeg har ett spørsmål, er det vippearm overføring mellom kam og ventiler? nei edit: hvorfor i alle dager skal du plane toppen din? er ikke nødvendig med mindre du bytter topp pakning og toppen ikke er jevn! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg skal bytte topp pakning!:p hehe Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jessdah.. bynner og demonterer toppen i helga.. :) Da er det bare 1år igjenn til jeg får lappen!! :) *gledermeg* Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 jeg lurte på en ting.. jeg skrudde av toppdekselet, og fann noen skruer jeg ikke har verktøy til å få av.. hva er det for noe? topp boltene! angående eksosklemmene.. er det noe triks for og få på dei? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 jepp.. er nok toppboltene du har kommet til!.. er vel 12kant el noe slikt ? uansett.. eksosklemmer bruker man eksosklemme til :) den typen du fester rundt røra under bilen. den bruker du til eksosklemmene! det du gjør er å skru av muttrer. og ta bort denna flate delen på toppen.. skrur nedpå muttrene, og trer etter den flate delen.. slik at når du nå skrur muttra oppover, så vil den "klemme" ut c-klemmene! et lite "jalla" bilde mekka på 3 min i PS Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 tenker på c klemmene på manifoilen jeg! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 er det jeg har laga bilde av Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 noen spesiell tips for og få av? :P og på? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ingen som har noen tips? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Du må gjøre som Housey viser på tegningen. Ta eksosklemmen inni c-klemmen og stram slik at de til slutt kommer av uten spesielt maktbruk. Evnt. kan du bruke tang og skrujern til å røske de av, men når du skal ha de på igjen er dette trikset vannvittig bra! Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ok... Ja, har fått tips hvordan det skal gjøres no! :) Er det noen som i det hele tatt Har noen tips om hva man må passe på når man demonterer og monterer en topp? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 pass på å ikke få masse dritt nedi sylindrene;) å reingjør alt før du setter sammen igjen:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hehe.. ja, det er jo en selvfølge! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg