kosbært Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg har et problem... på lørdagen ble det -18 grader ute... og vannet i ekspansjonstanken frøys... jeg viste det ikke.. og kjørte hjem. ca 5 km, rett før jeg var hjeme stegtempen opp til nesten det rød.. dagen etter skulle jeg starte bilen.. tja... mhm... en gang til.. oii fuskefusk... etter to min med fusking begynte det og sprute bensin ut bak... og nabodama klagde :P hahahaha han starta og gikk på 3 sylindere... jeg kjørte meg en tur,parkerte og gikk inn... gikk ut ti min etterpå.. da gikk den på 4 sylindere igjenn... og nå i dag så kjørte jeg 3 mil , parkerte bilen i 2 min.. og starta den igjenn... på 3 sylindere og den fuska ... veksla mellom 3 og 4 sylindere... sjekka tennplugga de er heelt fine.. noen som vet råd?? :cocain: Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanor Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Er jo ikke akkurat bra at det fryser nei, kan lett sprekke blokk/topp/innsug da.. Men i og med at den ble så varm, sikker på at det ikke bare er såsimpelt som en plugg som ikke er helt med lengre? Har du skrudd ut pluggene å sett på de? Vist du ser ned i oljepåfylinga, er det hvit "guffe" nedi der? Evt, tatt av toppdekselet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Er jo ikke akkurat bra at det fryser nei, kan lett sprekke blokk/topp/innsug da.. Men i og med at den ble så varm, sikker på at det ikke bare er såsimpelt som en plugg som ikke er helt med lengre?Har du skrudd ut pluggene å sett på de? Vist du ser ned i oljepåfylinga, er det hvit "guffe" nedi der? Evt, tatt av toppdekselet? som du sikkert ser så står det at jeg sjekket tennpluggene.. vel.. uansett.. nå er den fin igjenn... :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg