Gå til innhold

Prosjekt 940 Turbo

Ranger emnet


COSNORGE

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk!! jeg ville helst ha hvit fordi den ser da mere rein ut også er den lett å flekklakke etter hver "griserunde" for et blir lett noe småting i karosseriet ved mitt bruk, mulig jeg setter på noe dekor i løpet av våren.

 

damn, den 940`n der er strøken! liker den skikkelig godt til å hvit å være!:)

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jo takk 17 ja, har du fått deg sommerhjul du da eller skal du satse på en ny sesong med de "Pizzaknivane" du fikk med av meg? :)

 

Skal satse på nye sommerhjul ja, ikke no tvil om det...!;) "campingvognhjula" er donert bort til en 960 som får bedre nytte for de enn det j har for dem lenger... :)

 

Men, har en 3 mnd gammel 42" PlasmaTV stående hjemme som j skal selge, så når den er solgt, blir det nok nye felger og litt annet småtteri når j får solgt den regner j med...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å F***... Lurer på åssen det blir med compomotive 8x17 jeg... hmm. skumle planer om det. Men fikk man ikke dissa JP felgene i 7x17 og a... husker ikke helt jeg. Kom dem ikke ut i 3 forskjellige varianter eller no..? hmm

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bilde av den akkurat nå, den står helt nedsnødd, har ikke hatt tid til den i det siste, det er forresten en 91mod 945 som er totalt ombygget til 98mod V90 3.0 (180HK) plommelilla met. med creme skinn manuell (M90H) :)

 

Skal selges utpå vårparten forresten.

 

Pris på den da sånn ca?

 

sleng opp bilder av den;) jeg vil kjøpe:)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår