Gå til innhold

Anlegg i Mercedes w124

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

Ligger signal og strømkabler paralellt bak ved basskassen din der? Har du problemer med støy?

 

du, bare som en opplysning :)

du kan lime fast strømkablene i signalkablene uten å få støy!! Så lenge jordingen er god nok !! :)

 

se på det som et tak (jordingen) som lekker vann (på en måte et overslag), det er lett å se det på den måten. Får at du (signalkabelen) ikke skal bli våt så må du tette taket (jordingen) :) hehehehe bra den sammenligningen .. not men tror det går an å forstå hva jeg vil frem til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaa..hmm..hvit bil og rødt interiør..ekkel kombinasjon..hihi..hadde samme inntil jeg bygget om bilen til 1994 look aneglsmili

 

Hehe ja.. Planen er hellakering og skinn intriør, 94fronten liker jeg ikke helt av en eller annen grunn:)

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaa..hmm..hvit bil og rødt interiør..ekkel kombinasjon..hihi..hadde samme inntil jeg bygget om bilen til 1994 look aneglsmili

 

Hehe ja.. Planen er hellakering og skinn intriør, 94fronten liker jeg ikke helt av en eller annen grunn:)

 

komplett skinn i grått med el-rute sidetrekk og nøttetre og 4nakke puter til 7k...fristende?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

komplett skinn i grått med el-rute sidetrekk og nøttetre og 4nakke puter til 7k...fristende?

 

Ja fristende ja:D men etter 50-60 000 i nylige påkostninger på bilen så strekker ikke økonomien helt til, men hvordan stand er intriøret da? og jeg har ikke el vinduer så må vell bytte isåfall? hehe

 

Men sry for og messe opp tråden til trådstarter.

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygde om i bagasjen idag.. ble ikke fornøyd, så skal kjøpe slike alu lister og har rundt hele "plata" og i "forstærker hullene" så det blir litt finere finnish hehe:)

 

Men uansett legger ut 2 bilder..

Lyset på..

lysep9dg.jpg

lyset av..

lyseav9ub.jpg

Kåmmer vell blå neon eller noe slikt baki dær ettervært.=)

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til både PsychoPat og vest_racing, alltid hyggeli med koselige komentarer:)

 

og bygge praktisk var førsteprioritet (etter lyd da..) hehe:P

 

Men ikke for og ødelegge tråden med masse OT, noe spessielt du vill se trådstarter? (glemte nicket i farten.. hehe..)

-Mercedes Benz 300dt (sedan) 88mod

Anlegg:

-Pioneer DEH-P70BT

-Alpine SPE-1005

-2* Alpine SWR-1022D / SWR-1042D

-Pioneer GM-4000F (til frontsettet..)

-Helix Dark Blue 1000.1 (til subene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår