remiandre Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 har bestilt et sett for mye av denne morsomme tingen. Nitrous mini kit kittet består av: 1 patron holder 1 stor N2O patron 4 små patroner slangesett alt du trenger for tilkobling. dette kittet er vel i første omgang produsert for scooter/mc ol, men fungerer også bra på en bil. har hørt at settet gir mellom 50-60 hk, men dette garanterer jeg ikke. jeg tar heller INGEN ansvar for bruk av settet. store og små N2O patroner kan bestilles fra england og koster ca 200,- nok for 30 små patroner inkl. frakt til norge. toll kommer evt i tillegg. 1 liten patron har en virkning på ca 30 sekunder, usikker på de store. jeg får ikke lastet opp noe bilde her, men bilde kan mailes til noen som vil ha kittet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 kittet kommer forresten i midten av uka som kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 pris? hørtes gøy ut Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg er intrisert! mail meg bilder på glenniz666@hotmail.com Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bilder blir mailet når jeg får kittet. bare å komme med bud det, har ikke lagt den ut for salg noe annet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 tror nok ikke du klarer og presse 30 sek med boost ut av de små ampullene der. sikker på at det ikke var snakk om 3 sek? Dette finnes selvfølgelig i mange kvalitetsgrener Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Noe for R/C folket? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er mye likt det kittet, jeg fikk beskjed om 30 sekunder, vet ikke hvor mye som er presset inn av n2o i patronene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er bare snakk om en strupeventil så kan den stå å blåse i 1 time. men mengden blir jo noe annet. tviler på at du får 50hk mer. en sånn patron holder jo til 20 skudd fra en luftpistol...max. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 det er butikk info så enten juger de eller så kan folk spekulere og ordne så mye de vil her inne, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg vil ikke ha sånn Remi. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ja ja, du mener det ja, får forresten lysene dine etterpå istedenfor : ) du kan få de i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ja ja, du mener det ja, får forresten lysene dine etterpå istedenfor : ) du kan få de i morgen Meget flott :) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hva er budet på? jeg har virkelig ikke en ide om hva det greiene koster så det er vansklig for meg å by! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har ikke fått et eneste bud, vanskelig å si pris. jeg har omtrent fått det kasta etter meg, men jeg har sett det til rundt 1000,- lappen med 5 patroner, men det kan du få kjøpt noen av hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg