kurtis Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ps : Avreise Fra Trondheim Ca Kl 07.00 Fra Ikea. SÅ MØt Opp, Hvis Du Skal VÆre Med Kolonne Opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Noen som vet om det finnes omleggings marskiner der?.Har med 4 dekk som helst skulle vært på bilen hjemover..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Du finner nok all infoen du trenger på http://www.sommertreff.no :D Vist du er så uheldig at du også kjører opp de dekkene du har med deg opp så kan du vist kjøpe nye på plassen ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Du finner nok all infoen du trenger på http://www.sommertreff.no :D Vist du er så uheldig at du også kjører opp de dekkene du har med deg opp så kan du vist kjøpe nye på plassen ;) Regner med di jeg har på bilen blir borte.Derfor har jeg med 4 nye dekk .Trenger bare å legge di på felg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkapSvensk Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Regner med di jeg har på bilen blir borte.Derfor har jeg med 4 nye dekk .Trenger bare å legge di på felg... Hei! Som sagt tildigere har Statoil med seg omleggingsmaskin opp til 17" "De har og med dekk i samarbeid med Continental dekk og kan tilby omlegging og avbalensering av dekk opp til 17", noe man av erfaring vet trengs etterhvert som rundene tikker oppover... " Les mer her! Siter '03 SAAB 9-3 Aero http://www.sommertreff.no http://www.sommertreff.no/prosjektbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Se der ja...Da er jo det i box.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Se der ja...Da er jo det i box.. trur det står en dekkmaskin i pitten er ikke helt sikker Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hva trenger man å ha på bilen av lys osv for å kjøre på banen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hva trenger man å ha på bilen av lys osv for å kjøre på banen ? samme som på veien er samme lover på banen som på vei Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 crapp, da må man hive seg rund og montere lys på kjærra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 crapp, da må man hive seg rund og montere lys på kjærra... du trenger jo kjøre lys, bremse lys, bak lys, blink lys Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 det var nok endel mer enn jeg hadde planlagt, jeg tengte å kjøre på uten lys i det hele og det store... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 det var nok endel mer enn jeg hadde planlagt, jeg tengte å kjøre på uten lys i det hele og det store... Hvilken bil er det som ikke har noe lys??? :popcorn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 golf som var ribbet for bilcross, men tenker meg at vi må vel få til noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Meld meg på banekjøring i dag.. Dette blir gromt...hmmmmmmmmm Bilen skal få kjørt seg... Er det noen her som vet om noe overnating plasser der...? Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg