Oyrein Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Er nesten 100% sikker på at det blir satt opp en kolonne kjøring ifra Vesterålen, kan sikkert møtes på Fauske elns. Jeg og en del andre Hondafolk + andre venner å sånt blir å kjøre fredags formiddag.. (ta 11 ferga elns).. blir sikkert å møte noen på lødingen/Bognes og evt fauske :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Noen fra Tromsø som skal kjøre nedover?.Kanskje kjøre ilag alle mann??. Har tenkt meg nedover, men har eksamen på fredag, så vet ikke når jeg kommer meg i kjøring. Vet du om flere fra Tromsø som skal kjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_evensen Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 heisann :) Er det noen som har nr. til hotell eller noen andre overnattings plasser?? Mvh erlend Siter Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs) Audi S3 03 (Bruksbil) Honda Civic Turbo 97 (Extrem) Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 heisann :) Er det noen som har nr. til hotell eller noen andre overnattings plasser?? Mvh erlend Tror det meste begynner å bli fullt der nå.. Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 heisann :) Er det noen som har nr. til hotell eller noen andre overnattings plasser?? Mvh erlend står linker på sommertreff.no, men som sagt så tror jeg det er fullt de fleste plasser.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 heisann :) Er det noen som har nr. til hotell eller noen andre overnattings plasser?? Mvh erlend jeg skal være på SKogly Camping, å der ble det fullt for over 1 mnd siden har jeg hørt.. så med mindre du har kjenninger på Mo, sååå kan det hende du sliter litt desverre :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg skal være på SKogly Camping, å der ble det fullt for over 1 mnd siden har jeg hørt.. så med mindre du har kjenninger på Mo, sååå kan det hende du sliter litt desverre :well Har snakket med Skogly for ca 1 uke siden, hadde ikke hytter ledig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har tenkt meg nedover, men har eksamen på fredag, så vet ikke når jeg kommer meg i kjøring. Vet du om flere fra Tromsø som skal kjøre?Ja..Det er bare å gå inn på påmeldingslisten å se.Er jo noen fra Tromsø dær.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Skal se om jeg finner noen å dra sammen med. Er også usikker på om jeg skal prøve bane kjøringa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det er bare å trykke på.Blir rå gøy.Eneste blir jo overnattingen.Hvis du ikke har ordnet det til nå TRUR jeg det blir litt vanskelig.Men prøv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ringte for enn 2-3 uker siden.. 8 hoteller i Mo.. Da var det 3 ledige rom TOTALT. vi booket 2 sååe... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja ikke sant.Ta med et stort telt.Slik som du kan gå inni.Legge seg vedsiden av banen .Blir sikkert bra........:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja ikke sant.Ta med et stort telt.Slik som du kan gå inni.Legge seg vedsiden av banen .Blir sikkert bra........:) Hei har du lagt noen planer for når du cruiser nedover? tenkte jeg kunne henge meg på deg? Kommer til å ta med telt å sovepose :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nei har egentlig ikke noe plan men teknisk kontroll er jo kl 17.00.Må vel kjøre tidlig fredag morgen tenker jeg?.Vi får finne en løsning...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Nei har egentlig ikke noe plan men teknisk kontroll er jo kl 17.00.Må vel kjøre tidlig fredag morgen tenker jeg?.Vi får finne en løsning...... Oki, jeg har desverre eksamen til kl 13 den dagen :( får kjøre da. Ordner seg sikkert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg