bbracing Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jess.. i år får jeg antakelig til å sladde med bilen min på tørr asfalt. litt tuning og letting på g :) hvordan bil kjører du med da? Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hvordan bil kjører du med da? Jeg kjører en Ford sierra 2,0is... men i fjord hadde jeg ikke gjort noe med bilen+++ at jeg hadde en basskasse som veide 55 kg i bagsajerommet. Nå har jeg fått planatopp,grenrør,konfilter og kvasskam, så tror det skal gå litt bedre i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg kjører en Ford sierra 2,0is... men i fjord hadde jeg ikke gjort noe med bilen+++ at jeg hadde en basskasse som veide 55 kg i bagsajerommet. Nå har jeg fått planatopp,grenrør,konfilter og kvasskam, så tror det skal gå litt bedre i år. Ska rævkjøre deg fucku =) hvis e drar da=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jeg kjører en Ford sierra 2,0is... men i fjord hadde jeg ikke gjort noe med bilen+++ at jeg hadde en basskasse som veide 55 kg i bagsajerommet. Nå har jeg fått planatopp,grenrør,konfilter og kvasskam, så tror det skal gå litt bedre i år. har du eller skal du ribbe den da? matter osv, vi gjorde dette i en golf gti, da ble den ca 100kg lettere, tror du kan klare mere i siraen Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 har du eller skal du ribbe den da?matter osv, vi gjorde dette i en golf gti, da ble den ca 100kg lettere, tror du kan klare mere i siraen Jeg har ikke ribban den enda, men skal gjøre det før jeg drar på acr. ja jeg tror jeg skal klare å få den kansje litt over 100 kg lettere...Ta ut absolutt alt untatt sjåførsete, pasasjersete fremme og dashbord. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Ska rævkjøre deg fucku =) hvis e drar da=) Haha.. ja, kansje, det vil vise seg.. men hvem tror du får det mest artig da? hmm.. fremhjulstrekker eller bakhjulstrekk? Brekke primeraen i svingene hmmmmmmmmm... hihi :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er iallefall sikkert at en 125hk primera BLÅSER enn 130-140 hk sierra med mindre det er seriøse understellsmodifiseringern på den Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er iallefall sikkert at en 125hk primera BLÅSER enn 130-140 hk sierra med mindre det er seriøse understellsmodifiseringern på den Ja, den sitter sikkert bedre i svingene enn sierraen min, men jeg kommer garangtert til å ha det mere artig med sierraen enn primeraen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er iallefall sikkert at en 125hk primera BLÅSER enn 130-140 hk sierra med mindre det er seriøse understellsmodifiseringern på den p11! *kremt* litt mer da=) Ikke arti med FWD? bare å rygge jo... :idea: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 p11! *kremt* litt mer da=) Ikke arti med FWD? bare å rygge jo... :idea: Hehe.. ja det går jo an, men det storste problemet ditt da blir med banemannskapet :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sierra e mer morro om man liker sladding ja.. men jeg foretrekker rundetider og finpussing på kjøringen runde for runde alacocaina Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sierra e mer morro om man liker sladding ja.. men jeg foretrekker rundetider og finpussing på kjøringen runde for runde alacocaina hehe... jeg er spent på hvordan jeg klarer å holde følge med dere med toførtien min.. alacocaina nå ettersom det er ny tuned motor, MYE stivere understell, letta karroseri og hæftig utveksling :thumb men jeg kommer til å kjøre for å ha det ARTIG!!! :cool: :partyon Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hehe... jeg er spent på hvordan jeg klarer å holde følge med dere med toførtien min.. alacocaina nå ettersom det er ny tuned motor, MYE stivere understell, letta karroseri og hæftig utveksling :thumb men jeg kommer til å kjøre for å ha det ARTIG!!! :cool: :partyon er det noe trøkk i den da? håper å få råd til litt snacks selv til kjøringen, men men... bi arti uanzett! :win Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er det noe trøkk i den da?håper å få råd til litt snacks selv til kjøringen, men men... bi arti uanzett! :win hehe.. artig kommer det til å bli!!! :thumb alacocaina :drive2 Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hehe.. artig kommer det til å bli!!! :thumb alacocaina :drive2 Det er vel derfor at man drar dit i utgangspunktet, kansje noen som drar for å konkurere mot andre, men jeg drar for å kjøre idiot der man har lov :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg