eGtTurbo Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 er kanskje litt syting fra min side men hadde vært fint om dere fikk til å ha en backup innsjekker i porten. Noen ganger stopper køen totalt opp i lang tid pga en bil eller person har noe spesiellt å japple om. Vet at kompisen min ikke vær særlig fornøyd på første treffet da han i kø i +23 grader og kokte over VR6`n sin :titties: ... Strengt tatt hannes egen skyld da men :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 er kanskje litt syting fra min side men hadde vært fint om dere fikk til å ha en backup innsjekker i porten. Noen ganger stopper køen totalt opp i lang tid pga en bil eller person har noe spesiellt å japple om. Vet at kompisen min ikke vær særlig fornøyd på første treffet da han i kø i +23 grader og kokte over VR6`n sin :titties: ... Strengt tatt hannes egen skyld da men :) Hehe, har du noen gang hørt om en VR6 som ikke koker over på tomgang i varmt vær? Til og med her oppe i Tromsø slet vi med det der.... ment til saken da. Det kommer nok til å bli litt kø uansett hvis 500 biler skal inn samme vei, men vi jobber med å få tingene til å gå raskere. Bla.a vil de som forhåndsbetaler i god tid før treffet få tilsendt en billett med en strekkode på som du tar med deg til treffet. I porten scannes denne og du er registrert med all info om bil, fører, betaling osv. Da skal ting gå litt raskere i år. men hvis ingen vil forhåndsbetale og samtidig spare en hundrelapp, blir det nok å gå tregt uansett desverre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ikke verst løsning det nei.. Begynner virkelig å bi sus over sommertreff nå etterhvert Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Vil det bli laget DVD av 2006 treffene? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 nei Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 nei va da som fan d da :( katti kommer DVD`n for 2005 egentlig ?? TTT... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 va da som fan d da :( katti kommer DVD`n for 2005 egentlig ?? TTT... Det må du spørre http://www.gunstig.no om. Det er de som lager den. For 2006 har vi ikke funnet noen aktuelle så det ser ut som det ikke blir noe DVD. Det vil likevel bli lagt ut litt film på nett fra oss fra årets treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Liten teaser :D laget av "Wafler" .. en "kom på treff for svingende" film :D http://jimleirvik.com/upload/oyrein/Div%20Filmer/acrr.mpeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Husk bare på fartsgrensen der :p ja d va nu d hehe, Så dette lengre fremm! """"Nå skal det sies at veitrafikkloven gjelder på banen. Politiet KAN gi deg fartsbot.. Ikke for at jeg tror de gjør det, men...."""" når denne veitrafikkloven gjelder på banen så må jo og det være lov å "ØK" broderen mente at dette hadde vært lov på våler og der er det nok biler til godt over 600000kr som nevnt tidligere, men å ta det med ro er ikke noe problem, er trossalt min første gang i såfall. har jo en rød "L" og sette på bilen min så alle ser jo at jeg er under opplæring, !jeg kan virke masete, men er for interresert i bil til å gi meg på dette tidspunkt=) dragcar dragcar FILM når noen sier film så har jeg en hel masse film fra 2004, 2005 og jeg kommer helt sikkert til å filme i 2006 og, har vel ca 3timer råmateriale, ps alt er filmet uten stativ så det kan virke amatør, (som det og er) men har fått med mye rart, har forsøkt lagt dette ut på canal motor, men fikk ikke sendt det, men er noen interresert så kan jeg kansje lage en mimre film til årene som har gått! Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 ja d va nu d hehe, Så dette lengre fremm! """"Nå skal det sies at veitrafikkloven gjelder på banen. Politiet KAN gi deg fartsbot.. Ikke for at jeg tror de gjør det, men...."""" når denne veitrafikkloven gjelder på banen så må jo og det være lov å "ØK" broderen mente at dette hadde vært lov på våler og der er det nok biler til godt over 600000kr som nevnt tidligere, men å ta det med ro er ikke noe problem, er trossalt min første gang i såfall. har jo en rød "L" og sette på bilen min så alle ser jo at jeg er under opplæring, !jeg kan virke masete, men er for interresert i bil til å gi meg på dette tidspunkt=) dragcar dragcar FILM når noen sier film så har jeg en hel masse film fra 2004, 2005 og jeg kommer helt sikkert til å filme i 2006 og, har vel ca 3timer råmateriale, ps alt er filmet uten stativ så det kan virke amatør, (som det og er) men har fått med mye rart, har forsøkt lagt dette ut på canal motor, men fikk ikke sendt det, men er noen interresert så kan jeg kansje lage en mimre film til årene som har gått! Øvelseskjøring er sikkert lov, men de som leier banen kan jo nekte deg vettu ;) er de som bestemmer reglene.. samt at jeg tror absolutt ingen andre som er ute på banen samtidig ville godtatt en øvelseskjører.. er trossalt relativt høy fart uttpå banen, krappe svinger og man må hele tiden følge med hvor de med raskere biler dukker opp bak deg. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Øvelseskjøring er sikkert lov, men de som leier banen kan jo nekte deg vettu ;) er de som bestemmer reglene.. samt at jeg tror absolutt ingen andre som er ute på banen samtidig ville godtatt en øvelseskjører.. er trossalt relativt høy fart uttpå banen, krappe svinger og man må hele tiden følge med hvor de med raskere biler dukker opp bak deg. Tror dette er diskutert tidligere om jeg ikke husker feil, å konklusjonen var at det IKKE er lov å øvelsekjøre på banen... :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 jaoki=) ta d nå med fatning people, hehe. jeg kommer i allefall med bilen min, får se hva som skjer utover med den, men er planlagt å lakke den hvit snart.=) Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_CQ Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Liten teaser :D laget av "Wafler" .. en "kom på treff for svingende" film :D http://jimleirvik.com/upload/oyrein/Div%20Filmer/acrr.mpeg En liten ting: I filmen er 9-11 JULI istedenfor JUNI angitt som treffdato..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra 4 Life Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jess.. i år får jeg antakelig til å sladde med bilen min på tørr asfalt. litt tuning og letting på g :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Liten teaser :D laget av "Wafler" .. en "kom på treff for svingende" film :D http://jimleirvik.com/upload/oyrein/Div%20Filmer/acrr.mpeg Skal ikke mer enn det dær til for å få skikkelig kløe i gassfoten! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg