Hop Audio Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Merkelig lite folk inne på forumet om dagen, er det noe galt med forumet eller? :well :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 ikke vet jeg, men jeg fikk mulighet til å skrive innlegg igjen først i dag. har vært "låst fast" frem til nå av en eller annen grunn. fikk kun skrivd PM og redigert mine tidligere innlegg. mulig det er flere som er det også kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ok, må være noe galt med forumet da, har vært merkbart mindre aktivitet her inne i helgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hos meg er det bare Reflex og meg selv som har vært inne på forumet, uansett tid på døgnet i en drøy uke nå!!! så tror nok det er noe "bugs" ute og går her.. :) Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 tror nok problemet ligger mellom stolen og tp-kabelen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 tror nok problemet ligger mellom stolen og tp-kabelen... Jaha?! Så du synes ikke det er rart at flere har problemer?? Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 bare JEG og reflex som viser med meg også.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 er forumet det er noe feil med, ikke brukerne. men det lart seg gjøre å fikse det ved å gå til innstillingene til nettleseren, slette informasjons-filene som husker hvor du er logget in og ikke. deretter logger du inn på nytt etter at du har startet nettleseren på nytt. da får du en feilmelding om at det har skjedd en feil. når du da klikker på oppdater er du inne igjen. i tilfelle det er flere enn med som har hatt dette problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg har hatt et IRRITERENDE problem lenge med det at topic's jeg HAR vært inne på plutselig blir merket ulest/nye igjen.. selv om ingen nye har skrevet noe.. kipt når det liksom plutselig kommer en hel SIDE med nye topics/nye innlegg, og så ER det ikke noe nytt... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 -Har vært kun meg og reflex i 4 dager tror jeg. -Det er noe galt med på/av logginga, får beskjed om at server ikke kan nås. -Vis jeg ikke er logget på og trykker på post reply så kommer jeg ut der hvor man velger forum etter at jeg har logga inn. -klokka var spinn vill i går (ikke overaskede men...) - det virker som om alt går tregere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Har hatt problemer med å logge inn i helgen jeg også. Problemer med et forum er ikke akkurat så uvanlig. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Har hatt problemer med å logge inn i helgen jeg også. Problemer med et forum er ikke akkurat så uvanlig. Pinadø godt å høre det var flere, trodde jeg og reflex var de eneste igjen i verden :shake PHU nå ble jeg glad :spin Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Vi sliter litt med div småbøgg nå om dagen. prøver å løse dette så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reflex Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Pinadø godt å høre det var flere, trodde jeg og reflex var de eneste igjen i verden :shake PHU nå ble jeg glad :spin Mvh Ja du ble vell redd nå?:) Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 "Telleverket" på trådene funker heller ikke.... Har ikke gjort det på noen dager heller.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg