amcar-kïller Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44396 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 vil gjerne se flere bilder av denne!!! fikk ikke helt helhets intrykk på de bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg og! syk bil! Ca pris på denne da? finnes 4 stk av dem i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 noe sier meg at denne bilen blir solgt ganske fort!! jeg også lurer på hvor mye du har tenkt deg for bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Send meg en PM med pris FØR du selger bilen! Regner med at høyeste bud får den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Lekker bil, hadde jeg solgt Fiaten hadde jeg lett kjøpt denne.. Vr6 og syncro, skinn osv er jo perfect Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg