Tyrann Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Er ikke noe vits i at denne tråden kommer på toppen, men uansett. Karosserimessig er bilen nå så og si strøken. Eneste rustet som er på den nå er noe overflate på panseret og litt overflate midt på c-stolpen. Bilen vil ikke komme på veien før den er lakkert. Den står i tørr garasje nå, så det som er stålblankt ruster heldigvis ikke! Bare for å oppsummere det som gjenstår. Lakkering Skifte forgasser. (Har justert sjøl 8-| ) Sveise et lite punkt i et stolfeste (en mutter som er lei) Ny bakpotte (Knakk av når jeg fjerna festene) Det er vel det. Den skal nok bli ferdig til neste sommer, da jeg har en molrustete E12 og en E28 som skal gå igjennom eu-kontrollen i august jeg må ta meg av først og fremst. Jeg orker ikke lese hva jeg har skrevet på de forrige sidene, men jeg vet akkurat hvordan jeg skal ha E21n når den blir ferdig. Den skal lakkes i Alpinweiss som er originalfargen. Da blir det ikke teite lakkforskjeller i dører og blablabla. Jeg synes Alpinweiss passer på E21, selv om andre kanskje synes noe annet. ;) Den vil bli senket 60mm og skal ha småbreie 13" felger med strekte lavprofildekk. (Hører jeg tyskerstuk?) Oransje blinklys og mørke frontlykter. Blinklys og baklykter skal klarlakkes etter alle kunstens regler slik at de blir blanke igjen. Skal også få en smågrov brommelyd av eksosanlegget, og såklart disse nye, grimme skiltene... Det er vel det for nå. Oppdaterer såfort jeg gjør noe med bilen. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ettogethalvt år går fort, og intet har blitt gjort? :) :bump Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Høres bra ut detta, noen bilder? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ett og et halvt år går veldig fort ja. Jeg har flyttet og hentet bilen hjem for litt over en måned siden. 70 mil gikk veldig fint med bilen :) Driver og sanker deler nå, så oppdaterer jeg når jeg begynner med bilen. Og denne gangen skal jeg virkelig begynne.. Seriøst :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg