Memph Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei Jeg lurte på om det er standard med strøm fra tenning til bil stereo eller må man etter montere det? Evt hvordan eller hvilke måte er det best å gjøre det på? Skal ha inn min nye alpine spiller. mvh Memph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 skal ligge ledninger inni der :) så er det bare å plugge i.. selvom det kan være en fordel og skifte ledninger.. til noe grovere.. mer strøm = bedre lyd.. originalt sitter det tynne jalla ledninger der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hallais igjen nå glemte jeg å nevne at det ikke har vært hverken radio elle noen form for stereo i den bilen før. Jeg kan se en slags kontakt inni der, med muligens rød og sort kabel på, har ikke fått målt om det er strøm på den ennå mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det er nok bare å kjøpe en overgang for bruk i din bil. Den får du kjøpt der de selger bilstereo. Jeg tror ikke styrestrømmen til spillern i original kontakta er styrt av tenninga, det er nok konstant strøm fra batteriet. Bare klipp av styrestrøm ledningen på overgangen du kjøper og legg opp en ledning fra et punkt i sikringsboksen som er styrt av tenninga å koble den sammen med styrestrøm legningen på overgangen, Skjønner ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Heisann takker for hjelp, jeg fikk automasjons teknikeren på jobben til å koble anlegget, det ble gjort i en fei, tydeligvis att han har koblet en ledning eller to før :) Alt er nå iorden. mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diversity Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hej.. jeg skal selv montere anlegg i golfen min.. Hva var det du gjorde da? stresser litt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Er igrunn velldig lett.. når jeg kobla så hadde jeg ingen overgang, kappa de bare og skøtet de sammen.. Det som er viktig er å få+ på +.. hvis omvendt kan det fort begynne og ryke.. koble den kabelen som er merket + på batteriet, ground(Grnd eller noe) til jord/minus og den som står "antenna" på koblen til forsterkeren.. er alså den som skrur forsterkeren på.. resten er høytaler utganger.. De er ganske lett og koble.. =)=) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diversity Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 ok.. får prøve litt mer :) takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg