gragaasa Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Synes å huske her var en tråd om lignende emne, men jeg fant den ikke. Det jeg lurte på om er om noen vet om en radiator med "skrulokk" på toppen? Altså fra hvilket merke, årsmodell osv, spiller keine kasserolle hvilket bilmerke det kommer fra ettersom jeg bare skal ha lokket og ikke hele radiatoren. Men jeg må vite hvor jeg kan bestille et slik lokk. Gjerne om det finnes lokk som er krommet, og er litt pene og/eller små... At det er lite er ikke noe must, men til mindre til bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 eg har ein slik radiator. meiner den kommer fra golf I gti. dei har vertfall det på veng. sjekk der. koster ca 1200kr opps. leste litt feil.du skulla bare ha lokk Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Da bør du vite hvilken bil radiatoren du skal ha lokket til har sitti i. Det er mange forskjellige sånne lokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Så det du er ute etter er et lite skrulokk med trykkutjevningsmekanisme innebygd? For hvis ikke så er det jo bare å bruke hvilket som helst blankt lokk...syltetøylokk eller noe som du polerer :tannløs Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Så det du er ute etter er et lite skrulokk med trykkutjevningsmekanisme innebygd? For hvis ikke så er det jo bare å bruke hvilket som helst blankt lokk...syltetøylokk eller noe som du polerer :tannløs Jepp, må ha den trykkutjevningsmekanismen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Da bør du vite hvilken bil radiatoren du skal ha lokket til har sitti i. Det er mange forskjellige sånne lokk. Som jeg skrev så skal jeg ikke ha noen radiator av denne typen, skal kun ha lokket. Dette lokket skal ikke brukes på en slik radiator, så størrelse og form har ingenting å si, men det bør helst være estetisk pent....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Synes å huske at en gammel Peugeot 505 grd som jeg hadde et kort hatforhold til for 10 år siden hadde et slik lokk som var ca 5cm stort og som var blankt... Vil tro det enkleste er å dra på en stor hugger og kikke under alle panserene. God helg forøvrig! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Radiator-Cap-Iron-Cross-Style-WB1953_W0QQitemZ8031907989QQcategoryZ33602QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-06-SCION-TC-SCIONTECH-RADIATOR-CAP-OIL-CAP-KIT_W0QQitemZ8031050672QQcategoryZ33602QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 her:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Radiator-Cap-Iron-Cross-Style-WB1953_W0QQitemZ8031907989QQcategoryZ33602QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-06-SCION-TC-SCIONTECH-RADIATOR-CAP-OIL-CAP-KIT_W0QQitemZ8031050672QQcategoryZ33602QQrdZ1QQcmdZViewItem Ah, flott, MEN:( Available to United States only Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 du skal ta det med en klype salt! som du vet så er amerikanere redd for å bli saksøkt og man skriver "Available to United States only" fordi at de ikke kan si noe om hva prisen er til utland på forhånd, så for da å ikke bli saksøkt av en nisse som må betale noen dollar for mye så skriver de sånt. om du sender de en mail, eller ringer til de (enda bedre, da får du ihvertfall svar) så burde det ikke være noe problem. dette vet jeg da jeg har prøvd selv Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 du skal ta det med en klype salt! som du vet så er amerikanere redd for å bli saksøkt og man skriver "Available to United States only" fordi at de ikke kan si noe om hva prisen er til utland på forhånd, så for da å ikke bli saksøkt av en nisse som må betale noen dollar for mye så skriver de sånt. om du sender de en mail, eller ringer til de (enda bedre, da får du ihvertfall svar) så burde det ikke være noe problem. dette vet jeg da jeg har prøvd selv Ok, skal se hva jeg får til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ah, flott, MEN:( Available to United States only kor står det???????? det står jo. ship to : worldwide Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 kor står det???????? det står jo. ship to : worldwide Ops, hehe, det var visst med leveringsgaranti innen 1-6 dager, og med return policy;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 må lesa mellom linjane. hehe går du for iron cross da?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 må lesa mellom linjane. hehegår du for iron cross da?? det er mulig det ja!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg