tikka Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 he he. i dag kjørte jeg hjem fra jobb, så bremste bilen foran. jeg måtte jo au bremse. så bang. rett i ræva på en skoda pickup. bagasje lokket på den ble litt bulka, og fangeren min ble litt bulka. med delkasko får jeg dekket noe på min bil da? noen som har pris på ny bagluke til skoda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Delkasko er vel noenlunde det samme som ansvar, bare at det dekker brann/tyveri også? Eller noe liknende. Uansett, tror delkaskoen din bare dekker Skodaen. EDIT: Kan jo nevnes at jeg var i samme situasjon som deg for en liten stund siden. Fangeren er litt bulka. Jævlig kjipe greier... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ansvar er ansver, dekker skader du påfører andres bil(er). Delkasko dekker brann, tyveri og ulykke. Full kasko dekker skader du selv påfører din egen bil. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ok. takk for svar. nå har jeg en god grunn til å kjøpe en styling fanger ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ok. takk for svar. nå har jeg en god grunn til å kjøpe en styling fanger ? :D Jepp.. Synd med bilen din.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 he he. i dag kjørte jeg hjem fra jobb, så bremste bilen foran. jeg måtte jo au bremse. så bang. rett i ræva på en skoda pickup. bagasje lokket på den ble litt bulka, og fangeren min ble litt bulka. med delkasko får jeg dekket noe på min bil da? noen som har pris på ny bagluke til skoda? This must be ours unlucky day...heh! :drive2 Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Flaks at ingen ble skadet iallfall =) Nå blir`e styling eller? ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg