nitewlkr Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Byr deg 300 for girvelgeren Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 bump! Se post nr2 for nye deler på listen! Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.Hansen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hei! Hva skal du ha for Tannstang/Servostyringen? vil det koste mye å sende denne opp til troms?? Siter Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kan du holde av forstillingen for meg til over helgen? Jeg skal hente en frontskadet stasjonsvogn, men jeg er ikke helt sikker på hva som er gåent... Trenger du noen Golf 3 deler så har jeg det... Jeg henter forresten, bor rett urenfor Bergen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Kan du holde av forstillingen for meg til over helgen? Jeg skal hente en frontskadet stasjonsvogn, men jeg er ikke helt sikker på hva som er gåent... Trenger du noen Golf 3 deler så har jeg det... Jeg henter forresten, bor rett urenfor Bergen... Yes...Holder av forstillingen til deg. Alt skal være brukenes på den. Var i allefall det når jeg plukket den ned. Skiver og klosser bør du nok vurdere å skifte ut men det har du vel muligens planer om uansett? Travers, bærearmer, dempere og sånt skal være bra, men har ikke sjekket tilstand på foringene. Ligger for det meste i veien så du får hele forstillingen komplett for 500,- Om du trenger noe mer er det bare å spørre. Har endel til passat som du ser. Send meg en mail på stianh(at)hotmail.com for tlf.nr. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Yes...Holder av forstillingen til deg. Alt skal være brukenes på den. Var i allefall det når jeg plukket den ned. Skiver og klosser bør du nok vurdere å skifte ut men det har du vel muligens planer om uansett? Travers, bærearmer, dempere og sånt skal være bra, men har ikke sjekket tilstand på foringene. Ligger for det meste i veien så du får hele forstillingen komplett for 500,-Om du trenger noe mer er det bare å spørre. Har endel til passat som du ser. Send meg en mail på stianh(at)hotmail.com for tlf.nr. Høres supert ut, jeg skal gi deg en lyd med en gang jeg får passaten hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hei!Hva skal du ha for Tannstang/Servostyringen? vil det koste mye å sende denne opp til troms?? PM sendt i din retning! Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vil du selge fjærene løse? Pris isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hei lurte på om du hadde blinklys hvit høyre framme?? Syntes jeg så det lå et slikt på det ene bildet?? Trenger det etter en helg med hærverk. Kan du sende i posten? Kan overføre penger på konto. Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hei lurte på om du hadde blinklys hvit høyre framme??Syntes jeg så det lå et slikt på det ene bildet?? Trenger det etter en helg med hærverk. Kan du sende i posten? Kan overføre penger på konto. Mvh David Pm boksen din er full Harrybo! Hadde dessverre solgt høyre hovedlykt tidligere. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Høres supert ut, jeg skal gi deg en lyd med en gang jeg får passaten hjem... Skulle du ha den forstillingen? Ligger tørt og fint i garasjen men er lysten på å bli kvitt den etterhvert. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 BOMP! Komplett GT bredding til passat 35i 88-93 mod. I veldig god stand. Ikke falmet i fargen og helt fri for bulker og skader. 1 deksel for jekkfeste må kjøpes nytt eller limes på kanalskjørtet. Ødelagt deksel følger med. Er bare festene som er ødelagt så det går helt fint å bare lime i kantene så henger det. Festes med popnagler, skruer og clips. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 BOMP! Komplett GT bredding til passat 35i 88-93 mod. I veldig god stand. Ikke falmet i fargen og helt fri for bulker og skader. 1 deksel for jekkfeste må kjøpes nytt eller limes på kanalskjørtet. Ødelagt deksel følger med. Er bare festene som er ødelagt så det går helt fint å bare lime i kantene så henger det. Festes med popnagler, skruer og clips. Kom med bud!! Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60-syncro Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Se Post Under! Hei, er interessert i varmeapparat med tilbehør (trenger egentlig bare betjeningspanelet..) Har du det fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Tatt vekk litt solgte deler og lagt til et par nye. Har fremdeles noe deler igjen som jeg gjerne vil ha vekk. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg