Jump to content

Sir.Hansen

Bruker
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

About Sir.Hansen

  • Birthday 07/25/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Modell (eks S4)
    Accord Tourer
  • Årsmodell (eks 1995)
    2007
  • Biltype (eks Audi)
    Honda
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    proffsotet
  • Motor (eks 1.6)
    2,2 i-ctdi
  • Yrke eller sivil status
    Radarspesialist

Contact Methods

  • Bosted
    Troms

Sir.Hansen's Achievements

Korporal

Korporal (2/13)

10

Reputation

  1. ka slags modell e det du har? leter etter venstre hovedlykt til en 440 92 modell
  2. her er tråden på tsxclub.com http://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-electronics/13796-usdm-jdm-fog-lights-installation-instructions-cl9-tsx.html
  3. Hei! Har funnet mye nyttig informasjon på tsxclub.com. der sier de at accord euro CL7 skal være lik acura tsx CL9. Men de kittene jeg finner på ebay går bare opp til tsx 06 modell, men jeg vil tro de passer euro accord. d eneste som kan være litt difust er ledningsnettet som folgwr med, ifølge tsxclub.com er d mange forskjellige ledningsnett som kan følge med... men jeg ser at flesteparten selges med en trykkbryter som monteres ved vse bryteren eller hva d va den het ;) om du har din tåkelysbryter på rattstammen, hvor slår du på bakre tåkelys? er alt på samme stang? d skal ligge klart ifølge de som har installert ettermarkeds tåkelys
  4. Hei! Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette? Finner mye til US versjonene på ebay, lurer på om Acura TSX tåkelysene vil passe, da de ser ganske like ut? Her hjemme koster det 4000 kr fra Honda for lysene. Om det er noen som har noe info om dette gi beskjed. mvh Marius S Hansen
  5. her har du fort gjort soting fra meg :D orginal til b stolpen fram til a stolpen håper dette hjelper deg :D
  6. her er bilder av de forskjellige http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4313394
  7. Hei! Sliter litt med å finne ut hvordan tannstang jeg har, skal til å skifte de indre endeleddene og trenger defor å vite hvilken type tannstang jeg har. Det står mellom 2 fabrikater, den ene er TRW og den andre er ZF. Er det noen som har bilde av 1 av disse? så klarer jeg å se hva jeg har. Har ringt møller, men de kunne ikke gi meg svar. Har søkt som en gal på nettet men jeg finner ingen bilder der heller. Takker for alle svar på forhånd. regnr er hz19463 om noen trenger det
  8. Målte strømtrekket da jeg koplet fra hjernen og da ble strømtrekket borte, det er derfor jeg mistenker hjernen. MEN det kan jo være noe som er på "utgangen" av hjernen som trekker strøm, men det har jeg ikke funnet ut av enda pga det e fettekaldt å stå ute å nå som vinteren er kommet....
  9. Alt av sikringer og relee er tatt ut, men alikavel trekkes det 1Amp når hjernen er koplet til. Tracet ledningen med strømtrekket til hjernen fra batteriet. Lurer bare på om det går ut av hjernen også?? Skal få tak i en annen hjerne til helga så får vi se ka som skjer ;) "J mæi styrke" som vi sei her oppe når ting går traurig!
  10. Hehe.. Vart jo nesten sliten av å lese alt det der!! ;) Jeg gjorde slik som du har sagt men forklarte det kanskje litt dårlig. Det jeg lurte på er om det skal være 12 Volt til hjernen selv om bilen er av? er det noe "keep alive" der? Målte så strømtrekket imellom +pol batteri og +på kabelen, dette trekket var litt over 1 amp. Skjønner at det skal være litt trekk for å holde klokke og eventuelt hjernen i gang, men det skal vel ikke trekke 1 amp men heller noe i milliamp området? Dette er jo en 90 modell med monojet, så spørsmålet er, skal hjernen trekke strøm (A) når bilen er av? Batteriet er "fette nytt" 2 mnd gammelt. Hadde et håp om at det var dynamoen som fucka det til, men koplet denne ifra samt startmotoren og strømtrekket var like mye... Har funnet mange strømtyver oppigjennom tidene, men denna jævelen var vanskelig og vrien! ;)
  11. koplet bort radio og forsterker...Dette er koplet utenom tenningen.. Trekker ca 1amp...
  12. Hei! Sliter med en strømtyv i bilen. Har dratt ut alle sikringene og releene men det ligger enda spenning ifra batteriet til jord. Koplet så av hjernen og da forsvant spenningen til jord. Er dette riktig? Skal det ligge 12V fram til hjernen når bilen ikke går? Erd det en mulighet for at hjernen er kortsluttet? Håper på snarlige svar! Mvh Marius
  13. Heisann! Fant ut hva det var, det som hadde skjedd var såkaldt "hydrolock" Toppakninga var gåen, slik at det kom vanninn i sylindrene, og derfor klarte ikke starteren å dra rundt motoren, alt ok nå. Takk for gode svar! Case closed!
  14. Hei! Sliter litt med å få starta en MB 300 Diesel motor, starteren slår inn og går men det virker som om at den ikke får tak i startkransen, den lager bare en hvinelyd når den går rundt. Har skiftet startmotor og det samme skjer på denne. Er det kransen som er gåen?? Håper på svar
  15. Hei Trudde først det var hjullagrene som var gått, med jeg jekket opp bilen bak og det viste seg at det ikke var lagrene. Jeg kjenner heller ikke noe til denne slarken da bilen er jekket opp.. Problemet er at når bilen står på bakke og jeg tar tak i et av dekkene og vugger på bilen hører og kjenner jeg en slark når bilen vugger fra side til side. hva kan dette være? Eneste plassene det kan være er det oppfenget er festa, og det er i toppen på fjærbeina og i foringene på hver side under bilen, jeg har siftet disse foringene som skal holde dette oppheget stivt, men det jeg lurer på er om det kan være toppen av fjærbeina som lager denne slarken? Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg, da dette er veldig irriterende!
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.