Mariius Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg så deg nok der du sto med blålysa i ryggen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe.. så du meg?? Var ikke så langt unna Moss nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hehe, ja jeg så deg vettu.. Kjørte forbi deg! Sure penger iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ja, fy f... Den turen kosta meg 7800,- Skulle rekke jobben etter å vært hos et kvinnfolk i Sarp. Dyr moro gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hehe, ja er fryktelig sure penger ! Og de er så utrolig skumle akkurat på den strekka der frem til Oslo.. Kjører du over grensa hele veien er jeg sikker på du er garantert og bli tatt, uansett ! Er det man sier, kvinnfolk er dyr morro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Ja, de håver sikkert inn en hel masse kroner der hver dag. Jeg ble målt til gj.snitt 135 km/t, akkurat til å ikke miste lappen. Glad jeg beholdt den... Kjører penere nå, for å si det sånn - med mine 6 prikker... Som en kompis fra Vesterålen så: "Aille jenta e hora, no'n e bare litt dyrar enn andre".. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hehe.. Nå måtte jeg le ! Var godt sagt ! Godt du klarte deg akkurat da ! For DET var akkurat på grensa ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg