Gå til innhold

Nettbutikker for Charade

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

La oss sette opp en tråd med nettbutikker for Charade. Hvem selger greier til Charade?

 

Powerzone selger H&R senkesett. Alt jeg vet om.. Vet dere om noe, post it up!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om

www.kn-auto.dk eller www.daihatsu.de

 

Har også sett en engelsk side, men den var dritt.

 

Håper millhouse har noen gode sider :respect

Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt)

Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep)

Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell)

Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker)

+ 3xOpel Rekord 1xOpel Senator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Gammel tråd ja, Powerzone liksom :)

 

Jeg var på Camskill og hentet noen dempere for noen år tilbake.. Var på ferietur i England, svippa innom på kvelden og fant Mike (han som driver det). Han ventet egentlig ventet på noen andre, men solgte meg settet med dempere jeg hadde mailet med ham fram og tilbake om noen uker tidligere der og da. Svarte alltid bra på mail osv. Har iallfall positiv erfaring derfra. Vet det er mange i England som bruker dem som dekksjappe, de skal visst være billige og gode på det. Er ikke bare Charade-gutta der som har hørt om dem iallfall, og det er jo et godt tegn :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår