pIMp Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Etter ønske fla flere andre, så legger jeg ut noen bilder av bilen min :) :) takk til http://www.nordicautotech.com som hoster bildene :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Najs..... men felga... jaja... skal holde f\keft... :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by pIMp Etter ønske fla flere andre, så legger jeg ut noen bilder av bilen min :) :) Det var den jeg så på våler ja.. Synes bilen var tøff jeg, men de felgene var vel noe av det jævligste jeg har sett.. Prelude er en bil jeg har litt sansen for, naboen min har en 93 modell 2,2 VTEC, ganske morsom bil, til å være en feilhjulstrekkt riskoker selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 De felgene som er så fete lol lol lol.. Ny felger er bestilt og betalt :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Ser lovende ut! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Hvordan felger da?? De er vel på på gatebil? Eller neste streetmeet?? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by VW4 Hvordan felger da?? De er vel på på gatebil? Eller neste streetmeet?? Det er noen helcromma veldig pimp felger. Går alt etter planen så er felger + div andre godis på til gatebil :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Knallfin farge! thumpsup Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Hehe, så det var deg jeg så på streetshowet i skien ;) Syns bilen ble MYE finere nå som den var vaska osv :D Blir uberfett med nye felger til den, tøft at du ikke ser skjøtene og ;) Men åssen motor er det i den? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxGirl Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Dette ser tøft ut! Gleder meg til å se den på Gatebil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by bjaa Syns bilen ble MYE finere nå som den var vaska osv :D den er ikke bare vaska, den er lakka i en ny farge også ;) men det ble bra dette pimp :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Fy faen for en feit bil da..hvor mye har du brukt på den da;) Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Syns bilen til p|mp er 100% gjennomført jeg, (ser bort ifra felgene osv) mega-knall farge da, lurer på åssn 'Liz'n hadde sett ut med en slik type farge bare i en annen farge lissom (vil jo ikke herme etter, eller?) hehe, uansett, stå på, og pass godt på bilen og dens deler, er mange klåfingra folk der ute, det er jeg merka alt.. Ofte hørt: "Mye kosta denna'a?" Svar: "2 millioner" Er litt skoy å erte intetvitende og da.. ialelfall små drittunger, de tør knapt å ta på den hvis de tror den koster 2mill.. hehe... (de værste er at de tror på meg å vettu.. hehe) Stå på p|mp, sees på neste treff eller større streetmeets... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 najs !! Digger fargen! ekke mulig og slenge ut en link/bilde av de nye felgene vel? ;) uvesentlig hvor mye man bruker på bil igrunn... en dyr hobby som mye annet det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Fiiiin... Fikk studert den i helga. Blir kult å se den med "ordentlige" felger.... :) Bil er en morsom hobby. God følelse når folk snur seg etter deg når man kjører forbi... Og var kjekt med sota ruter i begynnelsen....(Bora'en) Da er det ikke så nøye om det er dyrt..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg