Zikonian Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Noen andre enn meg som har lest dette i dag: Link til artikkel i dagbladet Eskil Ervik vs Jaguar XK på isen i vikingskipet! :D (sitat dagbladet) "Motor-OL BBCs motorprogram Top Gear er forbildet til norske Autofil. Innslaget vil bli vist i BBCs hjemland, Storbritannia, i forbindelse med OL i Torino. Top Gear-redaksjonen har tilbrakt de siste dagene i flere av anleggene som ble brukt under Lillehammer-lekene i 1994. Ifølge Gudbrandsdølen Dagningen er planen å lage et motorprogram med OL-vri: De britiske TV-folkene sendte en Morris Mini utfor den største Lysgårdsbakken I den minste av bakkene ble det hoppet med en snøscooter På sletta i hoppanlegget spilte noen biler hockeykamp Skiskyting på Birkebeineren ble avviklet fra bagasjerommet på en firehjulstrekker, og våpenet var en maskinpistol Og i går prøvde de å kjøre fra Eskil Ervik med en Jaguar i Vikingskipet Ifølge Lillehammer-avisa vil programmet bli vist på NRK om noen måneder. I tillegg til Dagbladet var for øvrig nettopp NRK møtt fram utenfor Vikingskipet i går, men heller ikke de fikk lov til å filme fartskonkurransen." (sitat slutt) hahaha...skiskyting med maksinpistol fra bagasjerommet på firehjulstrekker?!?! :lol Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Skiskyting, gangsta style! :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Gleder meg til å se episoden med alt det de har gjort i Norge de siste dagene, håper NRK sender det under OL. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Visste om dette lenge jeg,, hehe. suzuki norge stilte opp med 10stk Kniss nye suzuki ignis, for og spille hockey med de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 de suzukiene som sto i hoppbakken var det jo engelske skilter på da?! eller så var det feil bilmerke jeg så.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Visste om dette lenge jeg,, hehe. suzuki norge stilte opp med 10stk Kniss nye suzuki ignis, for og spille hockey med de.. Nå kan jeg ikke så mye om Ignis, men var de med firhjulstrekk? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 alt av suzuki har vel 4wd? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Alt som selges i Norge er 4wd. Får suzuki uten også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 altså, jeg kjenner han som henter biler ut av båten på drammen havn som skal til norske forhandlere. Og han sa det var en haug med skrota Suzuki Swift på engelske skilter som skulle tilbake til england for noen dager siden... Tilfeldig? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Da brukte dem vel Swiftene til å hoppe med og herje, og Ignis til ishockeymatchen? Informasjonen kommer fra en som jobber for Suzuki Norge. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neowulf Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Nå kan jeg ikke så mye om Ignis, men var de med firhjulstrekk? er vell bare etthjulstrekk på suzukiene, i allefall de jeg har sett stå fast, har som regel stått med tre hjul på bakken og ett i lufta (ikke for å fyre opp under men ikke alt det står 4wd på er firehjulstrekk) Siter Min BIL http://www.offroad.no/?Page=Rig&Mode=View&RID=1385 eller http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=645 snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 De aller aller fleste litt eldre biler har etthjulstrekk når det bare blir glatt nok. Min bil er vel i grenseland mellom ett og tohjulstrekk når TCen står på. Men er alltid festlig å dure forbi Imprezaer og RAV4 osv som står i bakken og spinner på ett hjul :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Da brukte dem vel Swiftene til å hoppe med og herje, og Ignis til ishockeymatchen? Informasjonen kommer fra en som jobber for Suzuki Norge. And boooy was I wrong. Dem bruker Swifter over hele linja. Skiskytinga er en test mellom den nye Audi SUVen, Q7 og Volvo XC90, inkludert skyting.. Fra bagasjerommet.. Med automatvåpen.. Etter produksjonssjefens utsagn er det bare The Matrix som bruker flere kuler... Minien utfor hoppet har visstnok 1,5 tonn med skyvkraft i rakettene, men skihopperen vant likevel, med god margin... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg