Gå til innhold

Elektrisk Vindusheis

Ranger emnet


Brille2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok

1. Jeg har aldri sagt att dere andre må ha og jeg har oxo sagt att min tysk er ikke bra så jeg lurte egentlig på om det var til 90 dører eller 80 dører. og jeg fikk bekrefta att det var samma F... hehe så det blir gruppe kjøp på dette her skal sende mail i natt da jeg har fått tak i en som kan litt tysk hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brille2k: Send meg en PM eller noe med det ferdige forfattede brevet, på norsk, så skal jeg høre med en av formennene her på prosjektet som kommer fra Tyskland men som har bodd i Norge i 10-15 år om han kan oversette.

Lønner det seg å bestille dette Poste Restante til Sverige slik at vi slipper tolltull?

 

Nå kan det jo lønne seg å sjekke opp 100% om disse faktisk passer til Golf, da jeg ikke ønsker å stå ansvarlig for om mine slitne tyskkunnskaper har falt gjennom igjen. Men universal er da som regel universal=passer på alt. Som folket ser på det bildet jeg la ved, så er det et brett med masse små tannhjul på. Dise bruker man for å finne en som passer til sin bil. Nå er det engang sånn at det som regel er underleverandører til bilselskaper som leverer deler som f.eks blinklys, brytere, o.l. Antar det i grove trekk er slik med ting som vindusheiser (de originale jeg snakker om nå), de kjøper inn både sveiver og selve heisen fra underleverandør. Derfor det passer med flere forskjellige sveiver på G2.

 

Blir digg med el-vindu, nå må man bare få seg elmotor til takluka åsså..... :op

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil da tro att det er likt men dette er en universal kitt så det skal passe til de fleste bilene...

Nå har jeg fått tak i han kompisen min som bor i tyskland så det kan hende jeg reiser ned å stikker til en av butikkene å sjekker dette ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mr.jenssen hva skjer? får jeg snart Pm tilbake eller blir dette et dødt prosjekt?

 

Fikk ikke reist nedover nå da alle billig billettene var utsolgt men det blir tur gangske snart så da skal jeg sjekke om jeg kan få skaffa noen greie dealer med dem der nede i rånelandet :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skal nok få det oversatt...men da jeg sendte ham mailen tror jeg han hadde litt mye å gjøre, for jeg fikk til svar: Achtung Achtung wir sind vom Zoll ! som vel betyr noe sånt som "fare fare vi er fra tollen" eller noe... :hammer

 

Skal prøve å pushe ham litt hvis det trekker ut. Er ikke sikker på om han er på jobb i dag - han er ikke dukket opp enda...

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår