Glacius Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 So guys after passing my exams on friday i decided to make a vitory chop hehe ,well concept , so after 5 days i remade a Honda RSX into what I think should be the new Celica 2007, as i did with the supra i started of with a hole diffrent car and made it into another one , i know there are some mistakes but there always are :lol: , so what did i do ,HELLA alot , so much stuff , i rebrushed the hole front and lower side , and rear remade the roof and used alot of the orignal pieces with some modifications here and there , i brushed new lights and light vents , re brushed th hood , ( thats why it dont looks so real ) :( i rbrushed reflections in the side window and the front , I also remoded the interior and had to remove ALL the windwo and body reflections from the original wich took me 1 day about , i also designed my BEST bumper to date, its all brushed except the bits from a ford wich are the 4 silver vents and the 2 lights and the dead middle vent is from a nother Mazda concept , , the rest is 100% brushed, i really like this bumper and i think its the best design ive made :) I also wanted to keep the flow in the hood so re remade them onto the bumper witch i think suits it more, i also redesigned my own mirror wich i love added kick ass rims and new reflections all over . Thanks to " Alex ,[shadow=violet] Pink[/shadow] ,Gary ,Tony ,Uber , epi , Cpwerks, Mark and all the others who have watched my wips and helped me thru it all =) well after alot of jada jada here is mY COncept :D The ORIGINAL image AND MY CONCEPT CELICA 2007 hope u like it Glac Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Rå denne :) Gjerne for mye detajer. Blir litt mye av det gode. (etter min smak) Fantastisk, som vanlig :) Kommer den med bredere/større frontlykter og? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 nice! Får litt fordfølelse av den fronten da med de luftinntakene nederst og det panseret/grill Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 naise christer =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 You Are Sick!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 nydelig :) veldig mange bra detaljer. likte denne godt. hvor stor profil er det på framdekket forresten? ;) Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 syns felga virka litt tåkete jeg, men ellers Rå :), men ville sett deg laga en annen bakgrunn jeg, f.eks by elns :) Edit: HAHA! Endelig fant jeg en feil! :P Refleksjonene ;D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 kanskje det er en grunn til at han skriver på engelsk :well Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 kanskje det er en grunn til at han skriver på engelsk :well han er norsk... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 *faller av stolen* *reiser seg opp igjen* FY FAEN CHRISTER! Bra levert som vanlig :D Ja, kan vel ikke lage en tut dvd da? hihi Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Nå har du gjort det igjen, en HOF modd, fy faen så nyyydelig bil !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 han er norsk... haha har sagt det før sier det igjen JEG NEKTER å skrive alt omigjen opå norsk heh så jeg COPYPASTER bare det samme overalt :P heh takk folkens ikke min beste , men min beste noensinne kommer snart ;) Glac Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Dette var pene greier, å viss du kommer med en bedre snart så *sitting24\7atthisforum* Har du hentet noe fra Ford Iosis eller? Mener å se noe som ligner :) Men altså, dette var sykt pent. MEGET gode refleskjoner jo. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg