sRt Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er det noen som vet om noe styling til VW Caddy? Jeg er interessert i alt: lykter framme og bake, fullt bodykit, senkesett, fetere grill osv osv... Jeg har søkt på google i flere dager og det eneste jeg fant var en frontfanger på en tysk side som egentlig var ganske tøff, men litt kjipt om man ikke får tak i noe til å ha bakpå bilen... Sideskjørt kan man alltids trikse frem, så det er ikke førsteprioritet... Takk til dere som hjelper meg å lete! Ps, hvis noen firmaer har masse kontakter hadde det vært ypperlig om dere orket høre litt rundt, så kanskje vi kan ordne en deal ;) Om noen fortsatt er i tvil, så er det en slik bil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ikke så mye styling egentlig, men ser fett ut. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Så altså,fasit er at du trenger ikke noe mer enn felger,senk,soting av ruter og lakkering av fangere for å gjøre den tøff! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Problemet er at jeg ikke finner senk engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 problemet er vel egentlig at det er feil bil å style.... men hvis du søker litt på ebay.de bla så kan det hende du finner noe;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 takk for tipset, problemet er bare at bilen allerede er kjøpt :P PS. hvordan får jeg ebay.de på engelsk? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ikke ta meg på ordet her; er ikke caddyen byggd på Polo, eller golf understellet? skal vel ikke vere noe problem å finne sent, vist det er tilfelle.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 mulig, men VW Touran er vel kanskje det nærmeste om jeg skulle gjette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 NeonMuffler skrev: problemet er vel egentlig at det er feil bil å style....men hvis du søker litt på ebay.de bla så kan det hende du finner noe;) Hvem sa at det er feil bil å style, foruten deg? Bra om du gjør det sRt! Har ikke sett noen fete mk5 Caddyer i Norge enda! :) Forresten så er eBay.de selvfølgelig tysk, og annonsene er derfor skrevet på tysk. Du kan gå på eBay.co.uk om du vil finne auksjoner i Storbritannia, men de tyske annonsene står stort sett kun på tysk (og på .de-siden). Det bør finnes nok av styling til Caddy på eBay eller tyske tuningsjapper. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 sRt skrev: mulig, men VW Touran er vel kanskje det nærmeste om jeg skulle gjette... Touran, boble og passat er vel byggd på golf-understellet mener jeg på.. Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Dusy skrev: bra lav og heftige felger cheers utifra skilte trenger man vel ikke være noen rakettforsker for å skjønne at KW selger sett til kjerra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg har funnet senk fra både cobra og fra disse: http://www.mzb.cz Men så er det jo bodykit da :( og ps, jeg mente menyen på ebay, at den kunne være engelsk siden det er såpass stort osv, fatter jo at annonsene er tyske :) og ps igjen neonmuffler, det er en varebil, og litt av vitsen er å få en firmabil som vekker litt oppsikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Firmabilen til Widmer motor er en Caddy (nye typen).. Denne har Gewindefahrwerk (var senket 80mm når jeg pratet med ham på siste streetmeet), og kjører på 18" BBS. Lakkerte frontfangere. Hele bilen er rød, med dekor på siden. Har dessverre ikke bilder av denne (er på jobb nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hmm, tøft. Se om du finner bilder når du kommer hjem da :) Her er vel de coiloverne han har: Gewindefahrwerk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg