golfnos Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hvor skal beistet av en forsterker plasseres?? ser topp ut dette!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hvor skal beistet av en forsterker plasseres?? ser topp ut dette!! ;) Var det jeg ble litt usikker på akkurat nå! Var ute og hadde i kassen, og der jeg hadde tenkt å plassere forsterkern ble det ikke plass angry Men så fikk jeg en ide! Planen ble da å lage ny rygg på baksetet, og montere inni der. Dere skal få se, må photoshoppe litt først :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Stjal meg litt hønsenetting på jobb idag, må prøve å få armert litt på kassen. Noen som har forslag til hvor mange lag jeg må ha med glassfiber? Er ganske stivt nå allerede. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Legger ut litt flere bilder jeg :) Hjeeeelp! Omtrent sånn blir forsterkern plassert da, men mye mer inn i seteryggen. Fra fremsiden skal det lille dekselet på forsterkern skrues av og vi får se innnmaten på forsterkern gjennom et lite vindu av herdet glass/plexiglass :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ser guddis ut detta her! :titties: Glassfiber er genialt ''lett'' å jobbe med på en måte, fine former, lett å lage osv, men fy f@k,k så jævli det samtidig er! poly-søl overalt klr som fakk på fingra osv. vær glad du skal trekke over glassfiberen og ikke lakke den! DET er hark det:D I Know, har bygd frontfanger:) Liker prosjektet ditt m'm Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ']Ser guddis ut detta her! :titties: Glassfiber er genialt ''lett'' å jobbe med på en måte' date=' fine former, lett å lage osv, men fy f@k,k så jævli det samtidig er! poly-søl overalt klr som fakk på fingra osv. vær glad du skal trekke over glassfiberen og ikke lakke den! DET er hark det:D I Know, har bygd frontfanger:) Liker prosjektet ditt m'm[/quote'] Takk! Endelig en kommentar ;) Polyestern er noe dritt ja, dere skulle likt å sett garasjegulvet vårt :scared Var å "armerte" med hønsenetting nå, så blir det et lag med glassfiber utenpå det igjen, tror det får holde. Er ganske stivt sånn som det er faktisk. Eller tror dere jeg bør ha på mer? Skal også hive på en haug med avstivninger inni. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hehe, sku sett kjæledressen min og arbeidsbenken;) finmaska hønsenetting mellom glassfiber laga er genial avstiving! :) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ']) finmaska hønsenetting mellom glassfiber laga er genial avstiving! :) Ehm, det er ikke finmaska.. Men er vel bedre enn ingenting med grove masker? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ja vil tro det! sombrero Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Bra :) Men kan du svare meg på om jeg trenger stort mer med glassfiber utenpå? Ingen andre som klarer det.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det er plenti nok med glassfiber på den kassa di nå! Se å få trekkt den med ønsket stoff nå. Godt 1.-prosjekt! *hatten av* Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ser sinnsykt bra ut..Iallefall til å være første gangen:D Gratulere så mye..håpe på et bra resultat;) Blir vell glassfiber på meg neste gang også.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hehe, takk ;) Må legge et lag til uttenpå hønsenettingen tenker jeg.. Men jeg skal ikke trekke kassen, det blir et deksel uttenpå har jeg sagt! :P Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ser sinnsykt bra ut..Iallefall til å være første gangen:D Gratulere så mye..håpe på et bra resultat;) Blir vell glassfiber på meg neste gang også.. Tusen hjertelig :) Er rimelig fornøyd jeg også, men fuck, er spent på lyden av subben jeg :titties: Om det spiller dritt så blir jeg lei meg! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Tusen hjertelig :) Er rimelig fornøyd jeg også, men fuck, er spent på lyden av subben jeg :titties: Om det spiller dritt så blir jeg lei meg! Ser jo kjempe bra ut dette.. :thumb :thumb Må rekne med å gjøre ting noen ganger, det har eg funne ut... hehe Sjeldent det blir optimalt med engang... :wonder Men ser som sagt dette ser kjempe bra ut... Bare å kjøre på... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg