ChR|S^_ Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Må bare få med hvor sinnsykt klamt og vått det blir inni pustemaska! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ikke noe vits for deg å bruke maske, du røyker jo polyesteren likevel... hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Skal kjøpe meg forsterker snart, hva synes dere om Audison vrx 6420? Søskenbarnet mitt har en som han skal selge, skulle ha rundt 7000 for den... AUDISON VRx6.420.2 4x75+1x500W 6 kanals High-End forsterker Balansert ABS inngang Front/Rear/Sub Kan kjøres som ren "klasse A" ved hjelp av ACB1 modul Trinnløst justerbart 12dB filter A/B-kanaler Trinnløst justerbart 12/24dB filter sub kanal RMS effekt 4Ohm stereo/mono: 4 x 75W + 1 x 330W RMS effekt 4/2Ohm stereo/mono: 4 x 75W + 1 x 500W RMS effekt 2Ohm stereo/mono: 4 x 110W + 1 x 430W RMS effekt 2Ohm stereo/mono: 2 x 220W + 1 x 430W Kan bruke følgende moduler: PC36, SM24, PRM3 Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Trallala. Hva tror dere? Får jeg noe bedre til en billigere penge? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 er jo en forsterker som koster nesten 12k ny så alt avhenger jo av tilstand/alder. er en meget habil forsterker og den skal ikke ha noen problemer med å drive de subbene du har liggende. har opplevd den forsterkern i mange forskjellige oppsett og den har enda ikke skuffet meg så har du råd og forsterkern er i bra stand....løp og kjøp:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Da var forsterkern kjøpt inn! Sprenger budsjettet mitt notin Skal legge ut bilder ikveld av arbeidet jeg har gjort og av forsterkern og div.. Arbeidet på kassen begynner å nærme seg slutten, så mens polyestern står og tørker jobber jeg på dekselet som igjen skal komme over kassen. Stay tuned! :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Bilder! :D Fått på alle veggene :) Ring som skal ligge utenpå elementene på dekselet. Baffelene Baffelene justeres, elementene måtte få prøvesitte litt! :) Rett stilling fant vi, så nå ble det festing (montering :P) Falleferdig laken Såvidt begynt å smøre inn i polyester. Monsteret! Noen som vil justere den? Massive strømterminaler kiddie 2 lag med glassfiber utenpå lakenet. Har til nå brukt nesten 12 liter polyester! Damn, bli blakk bare av å bygge kassen jeg :fuckme2: Noen kommentarer på arbeidet? Hvor mange lag sånn ca bør jeg legge? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pdr` Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Åå, so flink du er Chris :) Du må hjelpe meg å bygge anlegg i Mercedesen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Åå so flink du e Chris :)Du må hjelpe meg å bygge anlegg i Mercedesen :D Hihi, takk :) Du må skrive bokmål her inne, peder! :fingers: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pdr` Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hihi, takk :) Du må skrive bokmål her inne, peder! :fingers: Eg skriv nynorsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Eg skriv nynorsk. Greit nok, men ikkje dialekt! ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 12L??.... :wonder :wonder Mange lag du har med duk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 12L??.... :wonder :wonder Mange lag du har med duk?? Ble vel 6-7 i bunnen... Har også smurt innvendig og utvendig på platene, i tillegg lakenet + 2 lag på toppen til nå. Tror det meste blir liggende igjen på gulvet :P Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 For meg, som ikke kan noen ting ser det imponerende bra ut til at det er første gangen din. Jeg regner med du har satt deg temmelig nøye inn i hvordan du skulle gjøre dette før du begynte? Håper du får en fin finnish på kassen, eller skal den trekkes? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 For meg, som ikke kan noen ting ser det imponerende bra ut til at det er første gangen din. Jeg regner med du har satt deg temmelig nøye inn i hvordan du skulle gjøre dette før du begynte? Håper du får en fin finnish på kassen, eller skal den trekkes? Takker, jo har lest litt ja, men det var 10 ganger vanskligere enn jeg trodde. Det kommer et deksel over kassen, skal sikkert trekke det med et eller annet. :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg