makann Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Fytterakkern det var noen store høytalere i en liten bil... planer om å blåse ut bakruta?? så ut som seriøse penger i stereo bygg ja.. damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hihi :D Var planen det ja :afro Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hmm.. har du testa det? at det spiller bra liksom? Hvafforno? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Legger ut noen bilder fra kveldens lille økt jeg :) Stakkars seterygg Ingen vei tilbake! aneglsmili Prøvesitting :) Skumplasten som ligger under stativet ble skåret vekk, for det ble så ujamnt. Limer heller på på utsiden av den. Passet jo bra dette her! :) Borret hull til å skru fast forsterkern. Nå gjenstår det litt arbeid med vinkelsliper, så er det bare å få på skumplast, og feste setetrekket igjen. Da følger det vanskeligste; prøve å få montert glasset på en fin måte.. Noen synspunkter/spørsmål? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Da følger det vanskeligste; prøve å få montert glasset på en fin måte.. Hohoi :D Jeg har en plan!! :) Men får ikke gjort noe før på slutten av neste uke, har særarbeid i norsk :fuckme2: Få noen kommentarer nådaaaaaa :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Drit i særarbeid :) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Drit i særarbeid :) Ikke alle er som deg Mads ;) Syns da? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Nå begynner det å ligne her :) Gleder meg til høstferien, da blir det jobbing! Idag fikk jeg vinduet mitt :) Min kjære far laget i skuddsikkert plexi :) Brukte dekselet på forsterkern som mal, og laget i akk samme form, så blir det bare skrudd på forsterkern. Bilder! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Nå har jeg lest igjennom hele prosjektet ditt,og jeg sier bare JÆ****I rått!! Synes Crx'n er en litn å knovlete bil å bygge stereo i,men du får det til å se ut som en lek,hehe. Dette blir uten tvil bra,du får bare stå på videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hohoi :D Knovlete å bygge stereo i? Hva snakker du om? :boxing Takker og bukker kiddie Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hehe,bilen er så liten.......ikke bare bare å skal få pakket inn en stor stereo! Men helt klart her,all cred. til deg,flott arbeid nok engang :D :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Skjønte hva du mente ;) Er skikkelig spent på lyden av kassen. Må prøve å få målt hvor mange liter den er på innvendig. Noen forslag? Har jeg muligheten til å tune kassen om den er for stor/liten? "Lure" subbene på en måte? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Idag fikk jeg vinduet mitt :) Min kjære far laget i skuddsikkert plexi :) Skuddsikkert om du skyter med luftgevær eller softgun ja :p Sorry for OT, men måtte bare aneglsmili Uansett, dette blir meget bra. Gøy å se noen gjøre ting litt annerledes ;) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Skuddsikkert om du skyter med luftgevær eller softgun ja :pSorry for OT, men måtte bare aneglsmili Uansett, dette blir meget bra. Gøy å se noen gjøre ting litt annerledes ;) Jaja, samma det da :) Takk skal du ha :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ang "tuning" av kassa: Hvis den er for stor er det jo bare å fylle i litt glassfiber eller sparkel ett sted du synes det passer! Hehe... Er den for liten veit jeg ikke hva du kan gjøre. Hvordan du kan sjekke hvor stor den er, er jo faktisk å bokstavelig talt sjekke hvor mange liter det går i den! ;) Ta den ut av bilen, ta ut subbene, tette igjen "hullene" til subbene med et eller annet, og helle vann i den. For glassfiber og sparkel tåler jo vann! :) det finnes sikkert en fancy schmancy måte å regne ut volumet på, men det vil bli vannskelig! Og hvis du ikke er professor i kvantefysikk, eller kjenner noen som er, trur jeg det er et prosjekt du burde legge på hylla! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg