Gå til innhold

Mitt Honda CRX prosjekt!

Ranger emnet


ChR|S^_

Anbefalte innlegg

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder er kjekt :) Var ut en times tid, men fikk ikke være der lenger for kjæresten ;)

 

Dekselet tatt ut og klippet vekk kantene. Tenkte ikke på at det ble for trangt for subbene når jeg fikk på fleece og polyester knock

IMG_7790.JPG

 

IMG_7791.JPG

 

Som dere ser så går ikke subbene skikkelig nedi.

IMG_7792.JPG

 

IMG_7793.JPG

 

IMG_7794.JPG

 

IMG_7796.JPG

 

IMG_7797.JPG

 

Har nå skrudd ut bakseteryggen, og begynner arbeidet på den.

IMG_7798.JPG

 

Synspunkter / kommentarer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses...dette ser jo ut til å bli riktig så stilig! :D

 

Ros og lykke til sendes din veg :)

 

Takker og bukker :)

 

Har nå vridd hjernen, og komt fram til at jeg bruker org.seteryggen. Får sannsynligvis sveiset et stativ til forsterkern imorgen, så da blir det "litt" modifiseringer på setet. Stay tuned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit bra prosjekt og en Jævlig niiiiiice bil.

Håper du har planer om å senke den litt da den er fryktelig høy..

kan love deg om du senker den så er det faen meg det nermeste du kommer gokart hehe stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit bra prosjekt og en Jævlig niiiiiice bil.

Håper du har planer om å senke den litt da den er fryktelig høy..

kan love deg om du senker den så er det faen meg det nermeste du kommer gokart hehe stå på

 

Hehe, takk :D Men vil ikke senke den mer, er akkurat passelig høy for veiene her i bygda. Ligger sinnsykt på veien allerede nå :) Den er senket 10 mm da.. aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tuslet litt med dekselet mitt, lagt på en list så det ikke blir så sinnsykt stort glis mellom bakveggen og dekselet, også har jeg lagt på et lag med glassfiber. Fjernet også den sorte lakken som forrige eigeren av bilen hadde hatt på ryggelysene. Syns dette gjorde seg veldig mye! Brukte Lynol tynner.

 

Det får holde. Imorgen får jeg igjen monteringsstativet til forsterkern, så da er det fram med vinkelslipern og begynne å skjære i seteryggen min :hello:

 

Imens får dere kose dere litt med noen bilder :)

 

IMG_7803.JPG

 

IMG_7804.JPG

 

IMG_7805.JPG

 

IMG_7808.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey :)

 

Har nå sparklet, og så vidt begynt på pussingen. En kompis av meg har noen slike:

spe-6903.jpg

 

Alpine Type-E SPE-6903 6*9" Triaxial-høyttalere som han skal selge, og jeg er ganske sugen på å kjøpe disse, men har så å si ingen erfaring med Alpine, og iallefall ingen erfaring med Type-E. Noen som har hørt disse? Trenger de noen stor kasse? Lurte på å skvise de inn på dekselet, så da blir det ikke mye volum på dem.. Håper på raskt svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved infoen som stod på alpine.com jeg:

 

[sPE-6903 Feature]

• Peak Power 150W

• RMS Power 30W

• Frequency Response: 30Hz - 28kHz

• Kraft Pulp Midrange

• Hybrid Pearl-Mica Injection Woofer Cone

• Lightweight Air Injected Rubber Edge

• 3/8" PEI & Titanium Balanced Dome Tweeter

• Neodymium Tweeter Magnet

 

Typ-E Speaker

 

Highly efficient and remarkably responsive, the all-new Type-E speakers are specifically designed to deliver optimum performance with only head unit power. Moreover, they’re sized to fit nearly any vehicle — making them a perfect choice when you’re upgrading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår