ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 :D Satser på å få det perfekt på første forsøk, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel aldri så bra som jeg vil ha det :titties: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det spiller nok dritt skal du se.. Neeeida :D Frontsysteme mitt spiller sikkert bedre :) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det spiller nok dritt skal du se..Neeeida :D Frontsysteme mitt spiller sikkert bedre :) :fingers: Synes du kunne skrevet noe mer oppmuntrende til meg ;) Men faen som det spiller ja! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 :D Satser på å få det perfekt på første forsøk, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel aldri så bra som jeg vil ha det :titties: Ja må jo krysse fingerene.... m'm m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ja må jo krysse fingerene.... m'm m'm Ikke bare fingrene ;) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Oppdatering! (igjen) Arbeider videre på rammeverket til dekselet som skal være over kassen. Bruker de orginale festene som var på hattehyllen. . Stjal fleece-teppet til muttern ;) Rammen ferdig til montering, er fortsatt myyyye arbeid igjen. Teppet ferdig stiftet fast, klart til påsmøring av polyester :) Prøvesitting. Aldri sett bilen min så skitten før! :D Kom inn igjen og la inn bildene og merket at jeg hadde glemt å ta bilder av når jeg var ferdig for kvelden ;) Måtte ut igjen og ta flere bilder da :) Ferdig innsmurt i polyester: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Blir jo konge det her...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 no bli ho mor forbanna!! men ser meget bra ut dette chris, du ekje so dom so du ser ut som :cocain: du imponera. ka ti du he tenkt å bli ferdi? Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 no bli ho mor forbanna!! men ser meget bra ut dette chris, du ekje so dom so du ser ut som :cocain: du imponera. ka ti du he tenkt å bli ferdi? Takk :D Har du trodd at jeg er dum? Faen, det er rart og skrive på bokmål til sykkylvinger :cocain: Blir vel når økonomien tillater det egentlig.. Masse igjen; komp.sett framme og bake, kabler, batteri, dynamo osv.. men for denne måneden er det bare seteryggen og trekking av dekselet som står igjen :) Må vel på dreamtm snart og kjøpe kabler og kanskje en liten kondis når jeg får lønn den 1. :D Edit: Henning: No må du ta å montere skikkelige dritera! Kos fra en med svart Audi 90. Hehe :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Blir jo konge det her...:D Satser på det ja :D Ser bra ut med deg og ser jeg? :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Satser på det ja :D Ser bra ut med deg og ser jeg? :) Ja det går nå frammover..:D I morra skal alt ut av bilen, må støy isolere litt mer også må eg stive av dørene på ett eller annet vis... Har liksom ikke helt klart å funnet ut hvordan eg kan gjøre det på best mulig måte.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Går framover ja :D Kjenner jeg deg rett så får du det til :) Ska du stille til db-drag da? :P Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 til deg med den gamle sorte daudin! slutt å drit så jævli! stå på chris! Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Går framover ja :DKjenner jeg deg rett så får du det til :) Ska du stille til db-drag da? :P db-drag? Hvor? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Gatebil-treffa, streetmeet Ørsta... mange du kan stille på! :afro Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg