Gå til innhold

Selges: Girkasse CHE til Golf 3 GTI 8v

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei,

Har en Girkasse CHE til Golf 3 GTI 8v som jeg skal selge. Fungerer fint, men har slitt reversdrev. Lager en slags bankelyd i revers, men funker fint å rygge fordet... Resten av girene funker som vanlig. Kassa har gått ca 190 000 km.

Legger ved bilder av den: Bilde 1 Bilde 2

Kan hentes/leveres i Oslo/Bærum området. Evt. sendes...

VW Golf GTI 8v 93'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har en Girkasse CHE til Golf 3 GTI 8v som jeg skal selge. Fungerer fint, men har slitt reversdrev. Lager en slags bankelyd i revers, men funker fint å rygge fordet... Resten av girene funker som vanlig. Kassa har gått ca 190 000 km.

Legger ved bilder av den: Bilde 1 Bilde 2

Kan hentes/leveres i Oslo/Bærum området. Evt. sendes...

 

Tenkte jeg skulle bare nevne at jeg har samme lyden i min kasse på R drevet, men den fungerer helt fint og er ikke problem å bruke, og er heller ikke noe problem å bytte når en har kassa ute slik som den er nå.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke den eneste som har denne lyden. irriterende:P

 

Funker fint å kjøre uansett ja, men må være forsiktig. når den begynne å hoppe selv ut av reverse giret så er det på tide å gjøre noe med det før man tar knekken på alt. Skummelt.

 

Har snakket med en som hadde den lyden i over 1 år før han gjorde noe med dette.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke den eneste som har denne lyden. irriterende:P

 

Funker fint å kjøre uansett ja, men må være forsiktig. når den begynne å hoppe selv ut av reverse giret så er det på tide å gjøre noe med det før man tar knekken på alt. Skummelt.

 

Har snakket med en som hadde den lyden i over 1 år før han gjorde noe med dette.

 

Har vell kjørt min også i litt over ett år, og kommer ikke til å fikse det før no går riktig galt. Men trur jeg tok knekken på det giret da den hoppet ut av gir et par ganger når jeg rygget.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei,

Har en Girkasse CHE til Golf 3 GTI 8v som jeg skal selge. Fungerer fint, men har slitt reversdrev. Lager en slags bankelyd i revers, men funker fint å rygge fordet... Resten av girene funker som vanlig. Kassa har gått ca 190 000 km.

Legger ved bilder av den: Bilde 1 Bilde 2

Kan hentes/leveres i Oslo/Bærum området. Evt. sendes...

 

 

Pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Tenkte jeg skulle bare nevne at jeg har samme lyden i min kasse på R drevet, men den fungerer helt fint og er ikke problem å bruke, og er heller ikke noe problem å bytte når en har kassa ute slik som den er nå.

 

 

Ikke problem sier du!!er d bare å ta ut å stappe i igjen el??:titties:

Hvor får jeg tak i d R drevet og en sannsynlig pris...noen som vet??:omfg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår