NeonMuffler Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 virker som mrford er bare er hypp på å holde denne tråden i live... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 *Felgen foran ser ut som den står for mye innover øverst *For å få luftinntaket på panseret til å se mer ekte ut, burde det nok være noe i den svarte delen (f.eks. motor deler o.l.) *Fangeren er for rett tror jeg...?! *Blinklysene burde heller vært blanke (bare min mening...:)) Men alt i alt en veldig stilig mod! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 var mest ment som ironi da... bare litt vansklig å få alt formidlet over tekst... tar alt til etter rettning og hvis noen har missforstått, så takker jeg for både ris og ros :bump Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg