mazdachris Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hei jeg trenger en tegning over ledningsnettet til en subaru impreza wra/wrx hvor kan jeg finne dette eller er det noen som har????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hvilken årsmodell? Hele ledningsnettet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdachris Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 det er en sti ra hele ledningsnettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ok, da er det årsmodell 94 til 99 da.Jeg skal sjekke opp men det kan ta litt tid.Les litt rundt på http://www.scoobynet.co.uk Kan være du finner noe der. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slegga Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hei jeg trenger en tegning over ledningsnettet til en subaru impreza wra/wrxhvor kan jeg finne dette eller er det noen som har????? er en kar nede ved tulins gt i oslo (ved gml sas hotellet og kreft foreningen) Som selger Haynes bøkene til impreza. 400-500 penger trur jeg good luck Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg