2RS1 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 sendes på BBC :12 februar. Klokkeslett: uvist. - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hoppet seg inn i historiebøkene STUNT: En rakettdrevet Mini satte verdensrekord i den nye OL-øvelsen «hopp, stor bakke for personbiler» i Lysgårdsbakken søndag kveld. Med skyvekraft fra tre raketter tok verdens første storbakke-Mini av på hoppkanten i Lysgårdsbakken i går kveld. -LILLEHAMMER: TV-teamet bak det britiske suksessprogrammet «Top Gear» sørget for et spektakulært klimaks i programmet som i disse dager tas opp i Lillehammer. En eldre Mini, kraftig ombygget og modifisert for storbakkehopping, ble søndag kveld den første personbilen som hoppet i den store OL-bakken. Resten av artikkelen finner dere her Dette Kommer i vårens sesong, jeg gleder meg til å se resultatet... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Var det noen av programlederne fra Top Gear som var der? James? Jeremy? Richard? "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 ut ifra bildet, så var alle der... [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Og ut ifra teksen er de der alle tre... Fra artikkelen: "Det har vært vært helt fenomenalt å jobbe i Lillehammer, sier Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May." Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Haha...så bra!! Top Gear er bare best!! "nrk sin versjon" kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Masse stasjonsvogner, og muligens en småsporty bil på bane.. Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Sjekka på nrk nå nettopp,var en reportasje om dette.Minien hoppa 50 meter,ikke 30 som vg og jeg sa tidligere. 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 jepp så det selv. kunne tenkt meg bilen litt lenger ned i bakken :P Samme med snøscooteren Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 jepp den hoppa 50m, men jeg syns det ikke så ut som at den hadde en fart på 140km ass, syns liksom den gikk så tregt, jeg sto ikke så langt unna heller å så på.. den vingla endel i slutten før hoppet også la jeg merke til.. -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 " jeremy testet også skiskyting med maskingevær" joda, de gjorde da endel annet også der, og ishockey kamp med biler, :P artig :D Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg så et klipp av det på NRK i går der de fikk til å filme når snøscooteren kjørte utenfor hoppet (de fikk egentlig ikke lov av Top Gear å filme det). Var kult å se "The Stig" kjøre snøscooter i hoppbakke. :D "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 haff.. dro til lillehammer i går, da var det f... svarte meg mørkt i hoppbakken!!!!!!! Tror dere ikke de hadde hoppa tidligere på dagen :( huff.. jaja.. det var den morroa :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hvem er denne "The Stig" noen som har funnet ut? Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hvem er denne "The Stig" noen som har funnet ut? Er jo bare til å ta et kjapt søk det. Here you go! - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Her er en tråd som ble startet på forumet om hvem "The Stig" er. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65745&highlight=Top+Gear+Stig En annen ting er om det er "The Stig" som kjører bilene i Top Gear, som kjørte snøscooteren på Lillehammer... "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg